جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۱, دوشنبه

بیش از صدهزار نفر در گردهمایی ایران آزاد در پاریس جمع شدند و به سرنگونی فراخوان دادند

منبع به لينك:



روزنامه الشرق‌الأوسط انگلیسی: بیش از صد هزار مخالف ایرانی روز شنبه در یک گردهمایی عظیم در پاریس گردهم آمدند و فراخوان به سرنگونی رژیم مذهبی حاکم بر ایران سر دادند.

واشینگتن تایمز با  مریم رجوی  مصاحبه کرد. خانم رجوی در مصاحبه گفت: شرکت کنندگان امسال گردهمایی صدای میلیونها ایرانی را نمایندگی می‌کنند که در کشورشان سرکوب می‌شوند و آنهایی که به‌دنبال تغییر رژیم و برقراری دولتی دموکراتیک کثرت‌گرا و غیرهسته‌یی بر اساس جدایی دین از دولت هستند.

مریم رجوی گفت: «انتظار آنها از رئیس‌جمهور بعدی آمریکا و همچنین دیگر رهبران غربی این است که سیاست استمالت را قطع کنند سیاستی که رژیم تهران را تشجیع می‌کند که سرکوب مردم ایران را تشدید کند در حالی که آنها سیاست صدور تروریسم در منطقه را ادامه می‌دهند.

لیندا چاوز مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید که گردهمایی عظیم ایرانیان را افتتاح می‌کرد گفت: «بگذارید افتخار کنیم و تقدیر کنیم از شجاعت و عزم ساکنان کمپ لیبرتی. ما همه می‌دانیم که کمپ لیبرتی مورد حمله موشکی در 4 ژوئیه قرار گرفت که تخریب وسیع و دهها مجروح بر جای گذاشت. ملاها که این حمله را انجام دادند نشان دادند که چه چیزی آنها را بیش از همه تهدید می‌کند و از چه چیزی بیش از همه می‌ترسند. به همین دلیل بگذارید برای ملاها روشن کنیم که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوگیری کند که مقاومت ایران برای دموکراسی و آزادی در ایران به جلو حرکت کند» .

سناتور جان بوزمن ”دوستان“ خود را در گردهمایی عظیم ایران آزاد مورد خطاب قرار می‌داد گفت: ناراحت است از تعداد افزایش یابنده نقض حقوق‌بشر در ایران و از وضع دشوار اعضای مقاومت ایران در کمپ لیبرتی.

سناتور بوزمن در یک نامه به گردهمایی گفت وی متعهد است که مانع شود رژیم ایران یک برنامه تسلیحات هسته‌یی را توسعه دهد و متعهد به آرمان باارزش مقاومت است.

براد شرمن، یک عضو قدیمی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان روی اهمیت گردهمایی ایران آزاد تأکید کرد و به سازمان مجاهدین برای نقش حیاتی که سازمان در افشای برنامه تسلیحات هسته‌یی رژیم ایران ایفا کرد، تبریک گفت“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر