جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۶, شنبه

تمدید تحریمها علیه رژیم ایران توسط سناتورهای دموکرات

لينك به منبع:
کنگره آمریکا

کنگره آمریکا


آسوشیتدپرس گزارش داد: «گروهی از دموکراتهای سنا برای تجدید قانونی، تلاش می‌کنند که به آمریکا اجازه می‌دهد شرکتهایی که با رژیم ایران معامله می‌کنند را مورد تحریم اقتصادی قرار دهد.

این قانونگذاران روز جمعه 25تیر طی اطلاعیه‌یی لایحه‌یی را اعلام کردند که قانون تحریمها علیه رژیم ایران را به مدت 10سال تمدید می‌کند به‌نحوی که به آمریکا اجازه می‌دهد رژیم ایران را در صورتی که برجام را نقض کند، مجازات کند.

سناتور بن کاردین از مریلند و دموکرات ارشد در کمیته روابط خارجی گفت: تجدید این قانون برای بازدارندگی رژیم ایران از نقض برجام، ضروری است.

به گزارش آسوشیتدپرس کنگره, اولین بار قانون تحریمهای رژیم ایران را در 1375تصویب کرد و از آن زمان آن را چندبار تمدید کرده است. این قانون در پایان سال جاری منقضی می‌شود. بن کاردین و 13 نماینده دیگر دموکرات این لایحه را حمایت کرده‌اند.

آسوشیتدپرس افزود: در اقدام دیگری، یک گروه دو حزبی از سناتورها دو روز قبل یک رویکرد مهاجم تری را اتخاذ کرده و یک لایحه جدید را ارائه کردند. بر اساس این لایحه، اشخاص دست‌اندرکار برنامه موشکی بالستیک رژیم ایران تحریم می‌شوند. آنها از رئیس‌جمهور خواستند تا تحریم تسلیحاتی علیه رژیم را ایران اعمال کند.

سناتور باب کورکر یکی از حامیان اصلی این لایحه گفت: زمان آن است که آمریکا بخاطر آزمایشهای موشکی و حمایت این رژیم از تروریزم, و سایر فعالیتهای غیرقانونی, علیه رژیم ایران دست به اقدام بزند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر