جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۴, پنجشنبه

همدلی هموطنان داخل میهن با گردهمایی بزرگ مقاومت

لينك به منبع:
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس


در طول برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران؛ هموطنانمان در داخل میهن با این رستاخیز میهنی همراه بودند و از طریق اینترنت اشتیاقشان را نسبت به این تحول بزرگ نشان می‌دادند. آن چه در زیر می‌خوانید بخش کوچکی از دریای شور و شوق این هموطنان است:
تراب از تهران: با اطلاع از این‌که خبر گردهمای بزرگ ایرانیان در ترند جهانی اول شده گفت: این یکی را دیگر رژیم کورخوانده، ما همه جا هستیم. شرایط منطقه تغییر کرده و حضور امیر ترکی فیصل شوکه‌آور است خیلی عالی بود عجب کاری کردید.

حمید از اردبیل: عجب برنامه و جمعیتی بود مثل جام جهانی بود

محمدی از خرم‌آباد: به نظرم اصلی‌ترین موضوعی که خانم رجوی طرح کردند، موضوع هزار اشرف بود که نشان‌دهنده جدی بودن و اهمیت این موضوع هست و از قرار معلوم در سراسر کشور باید ابعاد گسترده‌یی داشته باشه.

فربد از بروجرد: مراسم عالی، عالی بود از جمعیت تا شعارها تا این‌همه شخصیت معروف و مهم که از مجاهدین حمایت کردند. معنی این کار این است که آنها چیزی را در مجاهدین دیده‌اند که از آنان حمایت می‌کنند. صحبتهای خانم رجوی مخصوصاً بحث راه‌حل ایران خوب بود و به همه دنیا هشدار دادند که این رژیم خطری برای همه شماست نه فقط برای مردم ایران. خدا را شکر می‌کنم که مجاهدین امروز این‌قدر قوی شده‌اند و با این گردهمایی از همیشه نسبت به سقوط رژیم و نابودی آن امیدوارتر هستم. به‌نظرم همه دنیا خوب فهمیدند که جز مجاهدین هیچ گروهی نمی‌تواند رژیم را از بین ببرد… آینده روشنی در انتظار همه ایرانیهاست که از طریق مجاهدین ممکن می‌شود.

علا از شیراز: گردهمایی خیلی عالی بود همچنین حرفهای پریا کهندل. تبریک می‌گویم، به امید گردهمایی در میدان آزادی و سخنرانی برادر مسعود و خواهر مریم.

علیرضا از نیشابور: گردهمایی واقعاً خوب است. دیروز نیروی انتظامی آمد و آنتن ما را برد ولی غصه نخورید دوباره نصب کردم.

احمد از تهران: دستتان درد نکند موفق باشین خدا قوت دلاوران. برنامه‌های گردهمایی فوق‌العاده است. پشت رژیم را می‌لرزاند. این موج توفانی به‌پامی‌کند که اینان را از ریشه و بن بلرزاند. سپاس از تمامی دست‌اندرکاران و دلاوران مجاهد خستگی‌ناپذیر گوهرهای شب فروز و ظلمت سوز.

ژاله و ژیلا از کرج: ما هم با شما در خواندن سرود ای ایران در سالن در پاریس همراه بودیم

احمد از تهران: برنامه عالی و دور از انتظار بود. حضور شخصیتهای آمریکایی؛ نمایندگان پارلمان انگلستان و امیر ترکی فیصل؛ دور از انتظار بود. رژیم… هنوز در کما است و عکس العملش رو نشده است. خانم مریم رجوی در صحبتهایشان خیلی خوب به نتیجه مذاکرات اشاًره کردند که هر دو باند رژیم باختند.

حامد از مراغه: گردهمایی واقعاً در سطح خیلی بالا برگزار شد. امیدوارم روزی با کمک همه این عزیزان وقتی به ایران برگشتند؛ کشور را آباد کنیم. من سرود ای ایران را که پخش می‌شد ضبط کردم و سخنرانی خانم مریم رجوی را مستقیم دیدم. خیلی مسلط و با تحلیل قوی سخنرانی کردند. خوشا به‌حال شما. امیدوارم سرود ملی ای ایران را در تهران با هم اجرا کنیم.

یک نیروی هوادار: در مقابل این گردهمایی تعظیم می‌کنیم و در برابر عظمت این برنامه خاک پای همه هستیم.

یک عضو از خانواده مجاهدین از تهران: از شاهزاده ترکی الفیصل خیلی خوشم آمد عجب حرفهایی زد منتظر زوزه رژیم باید باشیم.

‎یک هوادار مجاهدین از تهران: سلام بر همه شما و خدا قوت به همگی تان. برنامه را داریم می‌بینیم خوشا به‌حال آنهایی که آنجا هستند. شماها عشق ما هستید. گردهمایی مثل همیشه عالی و بی‌نظیر بود همه ما دور هم نشسته‌ایم و ساعتهاست که داریم برنامه را می‌بینیم هم کلی ذوق کردیم و هم کلی گریه کردیم. انشاالله موفق و مؤید باشید.

یک خانواده مجاهد از تهران: خداوند رستگاری مجاهدین را بهشون داده و به یمن این رستگاری خدا ما را هم رستگار کند با دیدن این جمعیت فقط داریم صلوات می‌فرستیم. چشم دشمن کور.

یک نیروی هوادار مجاهدین از شیراز: آخه شما فکر سکته خامنه‌ای را نکردید این همه جمعیت و شخصیت آوردید!

یک هوادار مجاهدین از خرم‌آباد: الآن برنامه را دیدم. با این شخصیتها و جمعیتی که به این گردهمایی آمدند؛ علت حمله و موشک به لیبرتی هم مشخص شد.

محمد از تهران: گردهمایی مثل هر سال عالی بود. ولی امسال با سالهای قبل متفاوت بود به‌طور خاص حضور شاهزاده عربستان امیرترکی فیصل خیلی عجیب بود. من داخل کشور هستم، در داخل ایران انگار یک‌دفعه اتفاقی افتاده! مثلاً در ادارات و شرکتها بین کارکنان در صحبتهایشان اسم سیمای آزادی را می‌آورند یا از برنامه‌های سیمای آزادی حرف می‌زنند. انگار طلسم ترس و رعب شکسته. اسم «رجوی» را علناً می‌گویند در حالی که چندسال پیش این امکان نبود. دیشب تقریباً همه مردم از مجاهدین حرف می‌زدند.

مهدی از تبریز: دست شما درد نکند. دست همه عزیزان را باید طلا گرفت.

سینا از کرمانشاه: برگزاری این گردهمایی، وقتی که در کشورت انبوه بیکاری و فقر فساد و فاصله طبقانی هست و از همه جا ناامید هستی، حس خوبی به آدم می‌دهد. کی روزی می‌رسد که این رژیم برود؟ به امید به روزهای سبز و روزهای قشنگ که با مجاهدین به آنها می‌رسیم.

حجت از ارومیه: فکر نمی‌کردم این همه جمعیت شرکت کنند. آن قسمت برنامه که سخنرانان با پرچم کشورهایشان می‌آمدند برای من خیلی انگیزاننده بود.

یک هوادار مجاهدین از خرم‌آباد: من فکر می‌کنم این گردهمایی خیلی مهم بود و دنیا روی آن متمرکز بود تا ببیند برای از بین بردن رژیم ایران روی چه کسی باید سرمایه‌گذاری کند و من فکر می‌کنم به این نتیجه رسیدند که مجاهدین بهترین هستند. نظم جلسه عالی بود و شور و هیجان جمعیت بسیار عالی. از شور و هیجان جمعیت معلوم بود که همه هوادار مقاومت ایران هستند و همه این مقاومت را قبول دارند. شما فکر کنید ببینید کدام گروه مخالف رژیم می‌تواند این همه جمعیت جمع کند. خود رژیم هم در ایران با این همه امکانات نمی‌تواند چنین جمعیتی را جمع کند.

یک عضو خانواده مجاهدین از تهران: تا آخر گردهمایی را دیدیم. خیلی صفا کردیم. دست همه شما درد نکند. مشت محکمی بر دهان رژیم زدید. خیلی عالی بود خیلی عالی.

یک هوادار مجاهدین از تهران: حضور امیر ترکی فیصل این شخصیت عالیرتبه از عربستان سعودی عالی بود.

مهدی از تهران: آفرین به این جمعیت و درود بر گردآورندگان این جمعیت و مدیریت آن.

پدرام از کرمانشاه: جمعیت زیاد بود انگار که از همه دنیا آمده بود آنجا.

رضا از کرج: رژیم کانال ماهواره شما را بسته ما فقط صوت آن‌را داریم. آخر اینها از هر جا که احساس خطر کنند روی آن پارازیت می‌اندازند.

روزبه از تهران: گردهمایی مجاهدین در فرانسه و حضور بسیار زیاد از شخصیتهای سیاسی عرب و اروپایی و آمریکایی چشم آخوندها را کور کرد. خیلی جالبه؛ انگار غرب و آمریکا و کشورهای عرب منطقه بر سر حمایت از مجاهدین با هم اتفاق‌نظر دارند.

رضا از تهران: امروز از اداره زود آمدم و گردهمایی را مستقیم از سیمای آزادی می‌بینم. گردهمایی پرشکوه و عظیمی بود. قلب استبداد را لرزاند.

سمیر از بوشهر: صحبتهای امیر ترکی فیصل از عربستان را توانستم ببینیم. خیلی خوب بود.

تراب از تهران: شرایط منطقه تغییر کرده و حضور امیر ترکی فیصل برای رژیم شوک‌آور بود. خیلی عالی بود. عجب کاری کردید.

سلجوقی از مشهد: در منطقه ما کیفیت پخش سیمای آزادی خیلی عالی است. از حضورامیر ترکی فیصل خوشحال هستم و کار خوبی کردید.

حمید از اردبیل: عجب برنامه و جمعیتی بود مثل جام جهانی بود از بس جمعیت آمده بود.

طه از تهران: برای حضور امیر ترکی فیصل سه بار درود.

محمدی از خرم‌آباد: به نظرم اصلی‌ترین موضوعی که خانم رجوی طرح کردند موضوع هزار اشرف بود که نشان‌دهنده جدی بودن و اهمیت این موضوع هست.

احسان از کرمانشاه: سخنرانی خواهر مریم خیلی جامع و کامل بود. شفاف همه چیز را بیان کردند.

روزبه از تهران: از ظهر مشغول دیدن گردهمایی از سیمای آزادی بودم من که لذت بردم. از محتوای سخنرانیهای امروز خیلی خوب می‌شود دیدگاه جهانی را نسبت به حکومت فهمید و این‌که زمان رفتن این رژیم خیلی نزدیک است.

محمدرضا از خرم‌آباد: ماشاءالله چقدر جمعیت زیاد است و اصلاً جا نیست. خدا نگهدار خانم رجوی باشد. زحماتتون حتماً به ثمر می‌نشیند.

رضا از خوزستان: حرف خانم مریم رجوی را تکرار می‌کنم که به دلم نشست گفتند آزادی را در کام ا‌ژدها هم که باشد بیرون خواهیم کشاند.

امیر حسین از مشهد: من به تنها کسی که می‌توانم اعتماد کامل داشته باشم خانم رجوی است. چقدر سخنرانی خانم رجوی زیبا بود درود بر ایشان واقعاً لذت بردم. احساس غرور می‌کنم وقتی چنین رهبری دارم. در عین‌حال که جدی هستند لبخند هم برلب دارند و سرشار از عشق هستند. من به خانم رجوی افتخار می‌کنم که این طور این مبارزه را رهبری می‌کنند.

علیرضا از مازندران: امروز ماهواره نداشتم و پارازیت شدید بود عکس خواهر مریم که پشتشان پرچم ایران است را دیدم واقعاً غرورآمیز است و خیلی حس خوبی به آدم می‌دهد. افتخار ملی است. خیلی احساس غرور می‌کنم.

هانیه از رشت: خوش به‌حالتان، چه جمعیتی! بچه‌های زندانی را فراموش نکنید. به‌خصوص زندانیان گمنام را. این گردهمایی آن‌قدر بزرگ بود که رژیم نتوانسته پنهان کند و در اخبار شبکه دو قسمتی از این برنامه را پخش کرده است.

مصیب از شمال: کاش من هم آنجا بودم، این همه جمعیت برای آزادی یک کشور دور هم جمع شده‌اند ای کاش می‌شد حضور داشت. امیدوارم این همه زحماتی که برای آزادی کشیده می‌شود به نتیجه مطلوبش برسد.

محمدرضا از اصفهان: کاش من هم آنجا بودم. از این بابت خوشحالم که شما صدای ما هستید. وقتی خواهر مریم پرچم ایران را برافراشته بودند گفتم: درود به تو شیر زن ایران؛ گفتم چه آزادیخواه دلاوری داریم. من هم از این‌که توانستم با شرکت در فعالیت داخل کشور به‌مناسبت کهکشان، سهم کوچکی داشته باشم؛ خیلی خوشحالم. کاش صدای آزادیخواهی مردم ایران شنیده شود.

صبا از اصفهان: بعد از این‌که فیلم فعالیت خودم را دیدم گریه کردم درود به شما که ما را وارد این راه پرثمر کردید. فدای همه شما. خیلی هیجان زده‌ام. هنوز دستهایم می‌لرزد. جای ما رو هم خالی کنید، انشاالله سال بعد اینجا هستید.

کاوه از تهران: از دیدن گردهمایی خیلی احساس غرور و افتخار می‌کنم من خودم را در جمع ایرانیانی که در گردهمایی بودند دیدم. شما فریاد و صدای ما هستید. اون صحنه اشرف را یادمان هست که یکی از مزدوران رژیم با چوب بر سر یکی از عزیزانمان حمید خیری زده بود. با دیدن برنامه امروز حس کردم که شدیدتر از آن الآن دارد تو سر آخوندهای حاکم بر ایران می‌خورد. خیلی خوشحالم که من هم نقشی در این گردهمایی داشتم. خانم رجوی با صدای بلند فریاد زدند که ما به کمک شما برای سرنگونی نیازمندیم من خیلی خوشحالم که در خط مقدم هستم. چنان سینه سپر کردم که هیچ گزندی با وجود من به سازمان نرسه مگر این‌که دیگر کاوه‌یی نباشد.

یک قسمت از سخنرانی امروز خانم رجوی خیلی برایم جالب بود این‌که ما پرچمدار سرنگونی دو دیکتاتوری در تاریخ ایران خواهیم بود این یعنی اوج قدرت و اوج ایمان و مجاهدت.

عباس از رفسنجان: پریا اشک ما را درآورد و سخنرانی خانم رجوی عالی بود. خوشا به‌حال شما که می‌توانید با چنین شخصیت مهمی در ارتباط باشید. برای خانم رجوی نامه می‌نویسم شما به ایشان بدهید.

مجید از تهران: آنچه من از این گردهمایی و کهکشان امسال فهم کردم: یکی حضور عربستان به‌معنی به‌رسمیت شناختن سازمان و راهکار سازمان برای حل مسأله منطقه و ایران بود… همین طور حضور بچه‌ها در تمام دنیا و ایجاد هزار اشرف در همه دنیا و این یعنی خفه کردن رژیم در تمام دنیا و موضوع بعدی، جوان گرایی و فراگیر فکر کردن سازمان که نمونه‌اش حضور کشیش سعید عابدینی بود که درمراسم آمد بود.

جمشید از تهران: من گردهمایی را کامل دیدم. وقتی افراد داشتند وارد سالن گردهمایی می‌شدند آدم احساس می‌کرد که همه در همین تهران هستند یعنی تا این حد فضای نزدیکی بین همه ایرانیان بود.

یک نیرو از یکانهای ارتش آزادی در داخل میهن: من سخنرانی خواهر مریم را چند بار گوش دادم و خیلی خوب استفاده کردم ایشان خیلی جالب جواب خامنه‌ای را از حرف خودش داد و گفت که امر الهی حتماً انجام خواهد شد و آن سرنگونی شماست و راه‌حلی که در این سالیان ما مطرح کردیم هزار اشرف است که باید هزار کانون مقاومت و رزم در این میهن برپا کنیم.

وظیفه ما هم در داخل چیزی جز این نیست. این‌که هر چه بیشتر از قبل و جنگنده‌تر در این راستا کوشش کنیم. اما مهمترین قسمت این سخنرانی جمعبندی مختصر یک ساله بودکه خیلی خوب ضعف رژیم آخوندها را ترسیم کرد و راه‌حل را پیش روی جهانیان گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر