جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۶, یکشنبه

انهدام اتاق عملیات نظامیان اسد در حومه حلب توسط رزمندگان سوریه


انهدام اتاق عملیات رژیم اسد در منطقه شیخ یوسف حلب

انهدام اتاق عملیات رژیم اسد در منطقه شیخ یوسف حلب


به گزارش تلویزیون الجزیره اتاق عملیات رژیم اسد در منطقه شیخ یوسف حلب توسط رزمندگان سوریه منهدم شد. رزمندگان در حومه جنوبی حلب نیز دست به پیشروی زدند.

رژیم جنایت‌پیشه اسد که توان رویارویی با رزمندگان نداشت به انتقام گیری از مردم بی‌دفاع پرداخت. در اثر بمباران مناطق مسکونی حلب در شمال سوریه دهها غیرنظامی کشته و مجروح شدند.

مناطق قاطرجی، هلک، المیسر و حیدریه که در کنترل رزمندگان است توسط هواپیماهای اسد بمباران شد. علاوه بر این هواپیماهای روسی و رژیم اسد از ساعتهای اولیه بامداد روز یکشنبه نزدیک به 50 بار این مناطق را بمباران کردند. به گفته منابع مطلع هنوز تعدادی از خانواده‌ها در زیر آوار ناشی از پرتاب بشکه‌های انفجار قرار دارند و تیمهای دفاع شهری در حال تلاش برای بیرون کشیدن آنها هستند.

تصرف چندین شهرک در حومه حلب توسط رزمندگان سوریه


در اثر آتش رزمندگان سوریه بر روی دانشکده توپخانه ارتش اسد در شهر حلب 13تن از عناصر این ارتش کشته شدند. پیش از این نیز اتاق عملیات نظامیان اسد در منطقه شیخ یوسف حلب توسط رزمندگان منهدم شد و فرمانده آن کشته شد.

به گزارش گزارشگر الجزیره ارتش فتح سوریه پیشروی‌هایش را در حومه حلب ادامه داد و چندین شهرک را در این منطقه به تصرف خود در آورد. فرمانده رزمندگان مسلح سوریه در این منطقه گفت: طی درگیری با نظامیان اسد بیش از 50تن از شبه‌نظامیان رژیم ایران از اتباع افغانی و عراقی کشته شدند. به گفته منابع مطلع ده تن از شبه‌نظامیان مزدور به اسارت رزمندگان سوریه در آمدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر