جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۶, یکشنبه

سوز و گـذار رژیم آخوندی از گزارش وزارت‌خارجه آمریکا


وزارت خارجه آمریکا

وزارت خارجه آمریکا


حسین جابری‌انصاری سخنگوی وزارت‌خارجه کابینه آخوند روحانی از گزارش وزارت‌خارجه آمریکا، که رژیم ایران را بزرگترین رژیم حامی تروریسم معرفی کرده بود، سوز و گداز کرد و گفت: «آمریکا نمی‌تواند با شانه خالی کردن از بار مسئولیت خود، سایر ملتها و دولتها را به حمایت از تروریسم متهم کند» .

بر اساس گزارش سالانه وزارت‌خارجه آمریکا درباره تروریسم بین‌المللی رژیم ایران در سال 2015 با حمایت مالی، آموزش و تجهیز گروه‌های افراطی، به‌ویژه حزب‌الشیطان لبنان و دولت بشار اسد، در صدر حامیان تروریستم جهانی قرار دارد.

وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود گفته است: «رژیم ایران با وجود رسیدن به توافق جامع با قدرتهای جهانی بر سر برنامه هسته‌یی خود، هم‌چنان حامی تروریسم در جهان است» . در این گزارش با اشاره به صدور تروریسم و اعزام نیروی تروریستی قدس تصریح شده است که رژیم ایران هم‌چنان در پی بی‌ثبات سازی سراسر خاورمیانه است.

رژیم ایران علاوه بر تسلیح حزب‌الشیطان و رژیم اسد، اقدام به ارسال سلاح و انواع تجهیزات برای مزدورانش در بحرین و یمن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:
به گزارش آسوشیتدپرس و بر اساس گزارش سالانه وزارت‌خارجه آمریکا درباره تروریسم جهانی، رژیم ایران در سال 2015 با حمایت مالی، آموزش و تجهیز گروه‌های افراطی، به‌ویژه حزب‌الشیطان لبنان و دولت بشار اسد، در صدر حامیان تروریستم جهانی قرار دارد.
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود گفته است: «حکومت ایران با وجود رسیدن به توافق جامع با قدرتهای جهانی بر سر برنامه هسته‌یی خود، هم‌چنان حامی تروریسم در جهان است» .
در این گزارش با اشاره به صدور تروریسم و اعزام نیروی تروریستی قدس تصریح شده است که رژیم ایران هم‌چنان در پی بی‌ثبات سازی سراسر خاورمیانه است.
رژیم ایران علاوه بر تسلیح حزب‌الشیطان و رژیم اسد، اقدام به ارسال سلاح و انواع تجهیزات برای مزدورانش در بحرین و یمن می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر