جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۴, جمعه

بن‌بست رژیم آخوندی بر سر مذاکره با آمریکا


جواد لاریجانی، توجیه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضایی رژیم

جواد لاریجانی، توجیه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضایی رژیم


در برنامه‌های تلویزیون رژیم در مورد سالمرگ خمینی، جواد لاریجانی، توجیه‌گر شکنجه و اعدام در دستگاه قضایی رژیم، بن‌بست رژیم آخوندی بر سر مذاکره با آمریکا را به نمایش گذاشت و ضمن حمله به رفسنجانی و روحانی، به‌طور متناقضی گفت که هیچ‌وقت مذاکره با آمریکا تابو نبوده است. وی همچنین وحشت رژیم را از شعارهای قیام مردم در سال88 ابراز داشت.

جواد لاریجانی: می‌گفتن ولایت‌فقیه دیکتاتوری از این جور چیزها، ما نباید فکر کنیم که مثلاً برجام این معناش این است که غرب در باغ سبز رو باز کرده، این بزرگترین اشتباه و فهم از یک پدیده تاریخی معاصر، شما ببینید در زمان دولت اصلاحات، رئیس دولت اصلاحات به اندازه کافی لی لی به لالای غربیها گذاشت، احترام شون کرد، آن نمی‌دانم رئیس‌جمهور شون هم که کشته شده بود گفت شهیده، فلان این حرفها، منتهی ته‌اش چی در آمد؟ ایران شد محور شرارت، پس اینها براشون این و آن فرقی نداره، امروز هم اینها نه به آقای هاشمی علاقه دارند نه به آقای روحانی نه به دیگران.. .

در مقابل استکبار باید قاطعانه وایستاد، همه باید وایستند، نه این‌که یک عده‌یی بگن بزرگترین دستاورد این است که ما تابوی نمی‌دانم مذاکره با آمریکا شکسته شد، مگر تابو بود مذاکره با آمریکا، هیچ‌وقت تابو نبود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر