جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۲, چهارشنبه

کلیه‌های زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در حال از کار افتادن است


زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده

زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده


بعد از 33روز اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی جعفر عظیم زاده، و انتقال به بیمارستان بیرون از زندان، دکتر متخصص ارولوژی دستور آزمایش و سونوگرافی از کلیه‌های این زندانی را صادر کرد، نتیجه این آزمایشات، روند تخریب کلیه‌های این زندانی را نشان می‌دهد و طبق نظر متخصصان روند از کار افتادن کلیه‌ها شروع شده است.
در حالیکه زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده با اعتصاب‌غذا بر خواسته‌های خود اصرار می‌کند، دژخیمان خامنه‌ای هم‌چنان به قصد شکستن اراده و مقاومت این زندانی، سعی بر عدم پاسخگویی و عدم اقدام اساسی در جهت حل آن دارند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران در بیانیه‌یی ضمن هشدار به مسئولان زندان و قوه قضاییه، نوشته است: همراه با گسترش حمایتهای اقشار مختلف جامعه و پشتیبانیهای بین‌المللی، بر فشار خود برای مداوا، تحقق خواسته و آزادی ایشان تلاش خواهد کرد.
روز سه‌شنبه 11خرداد 95 خانواده جعفر عظیم‌زاده به همراه جمعی از کارگران و معلمان برای دومین روز متوالی از ساعت 10 صبح به‌رغم این‌که در بدو ورود به مقابل مجلس ارتجاع با ممانعت نیروهای سرکوبگر انتظامی مواجه شدند، با بالا گرفتن پلاکاردها و با مقاومت خود را به محل مورد نظر رسانده و در آنجا تجمع کردند. در حالیکه گارد ویژه و مأموران رژیم تهدید می‌کردند و به معترضان گفتند: پلاکاردها را جمع کنید و متفرق شوید، ما دستور داریم جمعتان کنیم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر