جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

بازپس‌گیری مناطقی در حومه دمشق توسط رزمندگان سوریه


غوطه شرقی

غوطه شرقی


رزمندگان سوریه مناطقی را در غوطه شرقی در حومه دمشق از نظامیان اسد بازپس گرفتند.
رزمندگان سوریه در یک ضدحمله مشترک، موفق شدند تهاجم نظامیان اسد را در چند محور به شکست کشانده و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کردند. درگیریها در محورهای شهرک باله قدیم و جبهه نولا و اطراف زبدین در حومه دمشق ادامه دارد. نظامیان جنایتکار اسد مناطق آزاد شده را با توپخانه سنگین هدف قرار دادند.
ما الآن در خطوط اولیه نبرد در جبهه قطاع هستیم. جایی که رزمندگان موفق شدند تهاجم نظامیان اسد را متوقف کنند. بعد از آن دست به ضدحمله علیه مواضع نظامیان اسد زدند و تلفات زیادی به آنها وارد کردند. نظامیان اسد در این منطقه متمرکز بودند و از چند روز پیش این منطقه را اشغال کرده بودند. رزمندگان این منطقه را بازپس گرفتند.
یک رزمنده: دشمن با تانکها و توپهای شلیکا تلاش کرد این مناطق را اشغال کند و ما به یاری خدا موفق شدیم این مناطق را که اشغال شده بود، باز پس بگیریم و دشمن را به منطقه حلوانی عقب برانیم. وضعیت الآن تحت کنترل است.
نظامیان اسد در محور نولا و محور رکابیه و محور دیگری از نولا پیشروی کردند و چند منطقه را اشغال کردند اما بلافاصله گروه‌های مختلف رزمنده با هم جلسه گذاشتند و در یک تهاجم غافلگیرانه، تلفات جانی زیادی به دشمن وارد کرده و مناطق اشغال شده را بازپس گرفتند. نبردها برای بازپس‌گیری مناطق دیگر ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر