جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

حسین شریعتمداری: از لحن برخی می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد که از نفوذی‌هاست

پاسدار حسین شریعتمداری گرداننده روزنامه کیهان شب دوشنبه 26 اردیبهشت طی سخنانی در قم با حمله به باند رفسجانی – روحانی آن‌ها را نفوذی خواند و گفت: «از لحن برخی می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد که از نفوذی‌ها هستند و با آن که کم‌شمارند ولی پیوسته در کارند و به‌دنبال هنجارشکنی و تغییر تابلوها هستند».
وی افزود: «امروزه نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند و آن‌ها با ایجاد دوگانگی طوری واقعیت‌ها را وانمود می‌کنند که فقط به واقعیت شبیه باشد».
بیشتر بخوانید:
اعتراف آخوند صدیقی به جنگ گرگ‌ها در رأس نظام
آخوند کاظم صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران به جنگ گرگ‌ها در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و با حمله به باند رفسنجانی – روحانی گفت: «امروز عده‌یی در ظاهر همراه با ولی‌فقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده می‌کنند؛ اما در باطن در حال مقابله می‌باشند».
وی که در مدرسه‌یی در قم سخنرانی می‌کرد، وحشت خود را از پوشش زنان در جامعه و حضور دختران و پسران در دانشگاه‌ها نشان داد و آن را یک تجاوز فرهنگی و یک غارت دانست.
همچنین عبدالکریم عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین با حمله به رفسنجانی و روحانی گفت: کسانی که جامعه را به سمت دوقطبی شدن کشانده و قصد تفرقه‌اندازی دارند، در بین ملت ایران و جامعه اسلامی جایی ندارند. تغییر مواضع فتنه‌گران توطئه‌ای جدید و مسیری برای پیشبرد اهداف فتنه‌گری‌ها محسوب می‌شود.
وی روز 24 اردیبهشت 95 با اشاره صریح به رفسنجانی و روحانی گفت: فتنه‌گران اصلی، کسانی که در مقابل فتنه سکوت کردند، یاری‌دهندگان به فتنه‌گران و همچنین افراد گستاخی که در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری موضع گرفته‌اند را می‌توان از عوامل نفوذ و فتنه‌گری در جامعه برشمرد.
نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در استان قزوین افزود: برخی عوامل نفوذ در گذشته در برابر اندیشه‌های مقام معظم رهبری و انقلاب ایستاده و با تعطیل کردن شعار «مرگ بر آمریکا» بستر تعامل با آمریکا را فراهم کردند اما امروز به یک‌باره تغییر موضع می‌دهند که مردم باید مراقب این تغییر مواضع و عوامل فتنه در جامعه باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر