جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

عربستان در شورای امنیت: عربستان به مبارزه با تروریسم برخاسته است


عبدالله المعلمی

عبدالله المعلمی


روزنامه عکاظ چاپ عربستان در شماره روز پنجشنبه 23اردیبهشت 95 خود نوشت: «عبدالله المعلمی سفیر عربستان در سازمان ملل متحد، روز گذشته طی سخنانی در شورای امنیت ملل‌متحد در مورد بند ”تهدید امنیت و صلح جهانی“ گفت مبارزه با تروریسم مبارزه با سخنان افراطی خشن علیه اسلام و مسلمین را طلب می‌کند.»...

وی افزود: «تروریسم در هیچ زمان و مکانی توجیه پذیر نیست و مقابله با تفکر تروریستی بایستی فراگیر و پایدار باشد».

عبدالله المعلمی خاطرنشان ساخت مبارزه با سخنان افراطی و ایدئولوژی‌هایی که تروریسم را تغذیه می‌کنند و بیشترین تهدید دنیای محاصر محسوب می‌شوند، مهم‌ترین و ضروری‌ترین چیزهاست و در صدر اولویتهای عربستان قرار دارد و عربستان مبادرت به مقابله با پدیده بنیادگرایی و تروریسم فکری و تشکیلاتی کرده و در پهنه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به مبارزه با آن برخاسته است... »..

لازم به یادآوری است که عبدالله المعلمی از مجمع عمومی خواست تا مسئولیت پرونده سوریه را به‌عهده بگیرد و با فشار بر روی شورای امنیت جنایت رژیم اسد در سوریه را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:
عبدالله المعلمی روز 4اسفند94 نیز از مجمع عمومی خواسته بود تا رژیم اسد را وادار کنند که زندانیان سوری را آزادکند، جنایت علیه غیرنظامیان را متوقف کند، از حقوق کودکان و زنان و سالمندان حفاظت شود و کمکهای انسان‌دوستانه برای نیازمندان سوری ارسال گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر