جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۵, شنبه

امام جمعه رژیم در قزوین رفسنجانی و روحانی را عامل نفوذی دشمن و فتنه‌گر نامید


عبدالکریم عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین

عبدالکریم عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین


عبدالکریم عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین با حمله به رفسنجانی و روحانی گفت: کسانی که جامعه را به سمت دوقطبی شدن کشانده و قصد تفرقه‌اندازی دارند، در بین ملت ایران و جامعه اسلامی جایی ندارند. تغییر مواضع فتنه‌گران توطئه‌ای جدید و مسیری برای پیشبرد اهداف فتنه‌گریها محسوب می‌شود.
وی روز 24اردیبهشت 95 با اشاره صریح به رفسنجانی و روحانی گفت: فتنه‌گران اصلی، کسانی که در مقابل فتنه سکوت کردند، یاری‌دهندگان به فتنه‌گران و همچنین افراد گستاخی که در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری موضع گرفته‌اند را می‌توان از عوامل نفوذ و فتنه‌گری در جامعه برشمرد.
نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در استان قزوین افزود: برخی عوامل نفوذ در گذشته در برابر اندیشه‌های مقام معظم رهبری و انقلاب ایستاده و با تعطیل کردن شعار «مرگ بر آمریکا» بستر تعامل با آمریکا را فراهم کردند اما امروز به یک‌باره تغییر موضع می‌دهند که مردم باید مراقب این تغییر مواضع و عوامل فتنه در جامعه باشند.

بیشتر بخوانید:
حمله جنتی به باند رفسنجانی - روحانی: دشمنان خارجی به هیچ حدی از نوکری قانع نیستند

آخوند احمد جنتی امام جمعه نمره موقت تهران، سیاستهای باند رفسنجانی – روحانی را مورد حمله قرار داد و و گفت: ”دشمنان خارجی به هیچ حدی از نوکری قانع نیستند“.
وی که روز پنجشنبه 23اردیبهشت در فومن سخنرانی می‌کرد افزود: «در روزگار امروزی افرادی دشمن را به دوستی می‌گیرند و در تلاش برای برقراری رابطه دوستی با شیاطین هستند. این افراد دشمن‌شناس نبوده و به بلوغ سیاسی و ایمان نرسیده‌اند» .
دبیر شورای نگهبان ارتجاع با اعتراف به دخالتهای رژیم آخوندی در منطقه گفت: «اگر رهبری نبود امروزه عراق و سوریه و یمن اشغال و سرزمین غزه و فلسطین به‌کلی از دستان جهان اسلام گرفته شده بود» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر