جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

هراس نمایندگان مجلس ارتجاع از تکرار قیام و خطر مجاهدین


مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع


در جلسه روز دوشنبه مجلس ارتجاع، شماری از مهره‌های خامنه‌ای باند رقیب را مورد حمله قرار دادند و وحشت نظام ولایت فقیه را از تکرار قیام و خطر مجاهدین برملا کردند:
عباس قائد رحمت:
دلواپسم وقتی فتنه 78 به انقلاب و آرمانهای امام و شهدا هتک حرمت صورت می‌گیرد, وقتی به اصل نظام و توهین و حمله می‌شود و عکس امام راحل پاره می‌شود, وقتی که مساجد به آتش کشیده می‌شود... و وقتی با اردوکشی در کف خیابان احقاق حق می‌شود, آیا دلواپس نباشم؟
جواد کریمی قدوسی:
آقای هاشمی رفسنجانی امروز یکی از خواصی است که عبرت بزرگ این انقلاب واقع شده است.
آقای هاشمی از مردان شما زمانی شنیدم که می‌گفتند در سال 84 استحاله کامل انقلاب به‌وقوع می‌پیوندند و آنها خود را برای آن روز آماده می‌کردند که عملاً نظام امامت را به سلطنت و امپراطوری هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند.
شاگرد مکتب شما آقای روحانی عبارت آمریکا کدخدا هست را در محضر شما آموخته است.
آقای هاشمی ضربه شما به انقلاب و اسلام و ملت از ضربه منافقین صدر انقلاب کمتر نبود, آنها منافقین جام دلدادگان انقلاب اسلامی را گرفتند و آنها را ترور کردند و شما در حوادث فتنه 88 و بعد از آن با آبروی انقلاب و روحانیت و شهدا ضربه زدید, گناهی مرتکب شدید که توبه پذیر نیست.
آقای هاشمی با تمام وجود خود در انتخابات اخیر مقابل آرمانهای انقلاب اسلامی که مصداق آن وحدت ملی و شورای نگهبان بود, ایستادید. شما امروز دوست و یار انقلاب نیستید, شر مرسانید, کار تمام شده, فرصت نجات هم باقی نیست.
غلامعلی حداد عادل:انتقال قدرت در طول تاریخ ایران همواره خونین و خشن بوده است, به برکت انقلاب اسلامی است که انتقال نرم [!] قدرت در ایران از طریق مردم‌سالاری دینی نهادینه شده است...
در فتنه 88 به نظام تهمت تقلب زده شد, تهمتی که هیچ‌گاه اثبات نشد, معترضان به‌جای تبعیت از قانون به قشون کشی خیابانی پرداختند و دست به تخریب آتش‌سوزی و خونریزی زدند, آنها انتقال نرم قدرت و به عبارت دیگر جمهوریت نظام را نشانه گرفته بودند و به همین جهت از سوی دشمنان انقلاب تأیید و حمایت می‌شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر