جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

حرکتهای اعتراضی دانشجویان، کارگران، کارکنان و بازاریان در تهران، یاسوج، کرج، گیلان و پیرانشهر


تجمع اعتراضی کارگران چوکا

تجمع اعتراضی کارگران چوکا 

یاسوج: تحصن دانشجویان
روز سه‌شنبه 28اردیبهشت 95 جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج در اعتراض به پیدا شدن سوسک در غذای دانشجویان دختر، تحصن کردند. متحصنان شعار می‌دادند: مدیر بی‌لیاقت استعفا استعفا
تهران: تجمع اعتراضی دانشجویان
روز سه‌شنبه 28اردیبهشت جمعی از دانشجویان به تخریب محل ساخت کارگاههای دانشکده به بهانه ایجاد فضای سبز اعتراض کردند.
تهران: تجمع کارکنان بخش مهندسی و تعمیرات هواپیمایی ایران ایر
روز یکشنبه 26اردیبهشت 95، کارکنان بخش مهندسی و تعمیرات هواپیمایی ایران ایر در اعتراض به سطح پایین در مقابل ساختمان معاونت این ارگان در فرودگاه مهرآباد تجمع کردند. در پایان تجمع، سخنگوی معترضان بیانیه مشترک آنان را قرائت کرد و تهدید کرد اگر به مطالباتشان رسیدگی نشود، مجدداً دست به اعتراض می‌زنند.
پیرانشهر: اعتراض بازاریانبازاریان بازارچه پیرانشهر روز دوشنبه 27اردیبهشت 95 تجمع کردند و به ممانعت مأموران رژیم آخوندی از ورود پوشاک از معبر مرزی اعتراض کردند. این اقدام تنها راه امرار معاش بازاریان را قطع می‌کند و شرایط سختی را برای آنها به بار می‌آورد.
کرج: تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن
روز سه‌شنبه 28اردیبهشت95 متقاضیان مسکن مهر پردیس تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان واگذاری مسکن شدند. این تجمع بزرگترین تجمع متقاضیان مسکن مهر در این منطقه بود.
گیلان: تجمع اعتراضی کارگران چوکاروز سه‌شنبه 28اردیبهشت کارگران چوکا در گیلان تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها پلاکاردهای بزرگی در اعتراض به تعطیلی کارخانه نصب کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر