جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

پاسدار لاریجانی علت برکناری رئیس رادیو و تلویزیون رژیم توسط خامنه‌ای را فاش کرد


پاسدار لاریجانی

پاسدار لاریجانی


پاسدار علی لاریجانی در مراسم معارفه رؤسای قدیم و جدید رادیو و تلویزیون رژیم، تصریح کرد که: «مشکلاتی در صدا و سیما وجود دارد» .
وی خطاب به کارگزاران رادیو و تلویزیون رژیم گفت: «شما دستگاه تأثیرگذاری هستید که فهم این مسأله که توجه به دین مردم باید مورد توجه قرار گیرد یک موضوع عقلانی است که باید با زبان هنری ارزشمند به آن توجه کرد. رسانه ملی باید با حوصله در زمینه تاریخ دینی و ایران سرمایه‌گذاری کند، شما در رسانه ملی مقداری در این زمینه شل شده‌اید... . باید به موضوع دین به‌عنوان یک دغدغه توجه شود» .
پاسدار لاریجانی نسبت به گزارشاتی که درباره وضعیت اقتصادی رژیم توسط این ارگان حکومتی پخش شده، اعتراض کرد و از آنها درخواست کرد که فضای مثبت از اقتصاد کشور ارائه بدهند. پاسدار لاریجانی در همین رابطه گفت: «اگر می‌خواهیم انقلاب قوی و تأثیرگذار داشته باشیم، باید اقتصاد را مد نظر قرار دهیم و آن را تقویت کنیم که رسانه ملی در این زمینه تأثیرگذار است. باید در رسانه ملی نشان داده شود که جهت‌گیری کشور به‌سمت رونق تولید و کارآفرینی است» .
رئیس مجلس ارتجاع در ادامه شرایط اقتصادی کشور را تا حد زیادی همراه با رکود دانست و اضافه کرد: «رادیو تلویزیون می‌تواند به تلاش‌هایی که در زمینه خروج اقتصاد از رکود صورت می‌گیرد، سمت و سو دهد... نباید چالشها را بزرگ کنیم، نباید یأس در جامعه ایجاد کنیم زیرا ایجاد یأس در روحیه مخاطب تأثیر می‌گذارد که این نباید در رسانه ملی دیده شود» .
پاسدار لاریجانی که به صراحت نسبت به ناامیدی مردم در قبال رژیم آخوندی اعتراف می‌کرد، گفت: «طوری برنامه‌سازی شود که روحیه ایجاد امید در مردم در آن دیده شود، شما باید به جامعه روحیه بدهید؛ مشکلات وجود دارد اما باید امیدوارانه کار کرد که این موضوع خیلی مهم است... . برنامه‌های طنز باید طوری باشد که مردم انگیزه و روحیه داشته باشند... .. اگر در گوشه‌یی در کشور مشکلی در حوزه سلامت وجود دارد نباید آن را بزرگ کرد» .
پاسدار لاریجانی در سخنان خود همچنین به دعوای گرگها در درون باندهای رژیم بر سر برجام اشاره کرد و و صراحتاً به بن‌بست رژیم و این‌که ناچار بودند که زهر اتمی را بخورند، گفت: «رادیو تلویزیون در فضای سیاسی درباره برجام با آرای سیاسی متفاوت روبه‌روست اما باید استراتژی روشنی در این زمینه داشته باشد» . وی مسیر رژیم آخوندی در برجام را آگاهانه تلقی کرد و افزود: «البته ممکن است در مسیر آن اشکالاتی وجود داشته باشد اما این تصمیم بسیار داهیانه و آگاهانه بود، ما با محاسباتی آن را انجام دادیم؛ البته نرمش‌هایی در این مسیر انجام دادیم که به‌ضرر کشور نبود.
رادیو تلویزیون باید این موضوع را تحلیل کند که؛ باید از تصمیم نظام در برجام بهره ببریم یا خیر؟ چرا رسانه ملی اعزام نیرو به سوریه را باز نمی‌کند و بگوید که این کار خوب است یا بد؟ وقتی مناقشات را در موضوع برجام برجسته می‌کنید، فرصت سرمایه‌گذاری در پسابرجام را از مردم می‌گیرید. سؤال این است که چالش ایجاد کردن در موضوع برجام چه ‌بهره‌ای را ایجاد می‌کند؟ شما در رسانه ملی باید به همه موضوعات نگاه ملی داشته باشید که بتواند برای ملت و نظام بهره ایجاد کند استفاده برجام این است که فضا برای سرمایه‌گذاری آماده شده و این‌که به گذشته برگردیم چالش ایجاد می‌کند.. » .
پاسدار لاریجانی در قسمت پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید رادیو و تلویزیون رژیم در این مسیر گام بردارد و تصریح کرد: «امیدوارم که آقای عسگری که فردی آشنا و باتجربه در صدا و سیما هستند و در عرصه سیاسی هم فردی با نظر و مطلع هستند این مسیر را هموار کنند. همه قوا علاقه‌مندند که رادیو و تلویزیون موفق باشد و مجلس نیز با کمک به آن موافق است به‌طوری که در بودجه امسال 2 درصد از بودجه دستگاهها را برای اقتصاد مقاومتی به صدا و سیما اختصاص دادیم اما باید صدا و سیما با دستگاهها ارتباط و تعامل داشته باشد» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر