جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

اورینت: رژیم آخوندی در یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های حیات خود به‌سر می‌برد


دیدار جرج صبرا و مریم رجوی در پاریس

دیدار جرج صبرا و مریم رجوی در پاریس


اورینت نیوز تلویزیون مقاومت سوریه، گزارشی را درباره دیدار مریم رجوی با جرج صبرا نایب‌رئیس هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه منتشر کرد.
در این گزارش تحت عنوان «اپوزیسیون ایران (می‌گوید)، رژیم آخوندی در یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های حیات خود به‌سر می‌برد»، آمده است: جرج صبرا، عضو ائتلاف ملی و معاون هیأت عالی مذاکرات سوریه با مریم رجوی دیدار کرد.
مریم رجوی در این دیدار، ضمن تقدیر از مواضع قاطع جرج صبرا در مقابله با دیکتاتوری بشار اسد گفت: ما در مقاومت ایران در تمام لحظاتِ درد و رنج شما، با شما هستیم و پیروزیهای شما را پیروزی مردم و مقاومت ایران می‌دانیم.
در مورد شکست‌های سنگین سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدورش در حلب، مریم رجوی تأکید کرد، رژیم آخوندی «در یکی از بحرانی‌ترین دوره‌های حیات خود به‌سر می‌برد» و در برابر پایداری مردم و انقلاب سوریه، هیچ سرنوشتی جز شکست ذلت‌بار ندارد.
جرج صبرا به نوبه خود تأکید کرد که نبرد ملت‌های سوریه و ایران برای سرنگون‌کردن رژیم‌های تروریست و قاتل در دمشق و تهران، نبرد واحدی است و اهداف مقاومت ایران و انقلاب سوریه عمیقاً مشترک است، دشمن (ما) مشترک است و نبرد برای آزادی و شرافت نیز نبرد واحدی است.
وی افزود: پنجاه سال مبارزه مقاومت ایران در مقابله با رژیم آخوندی سرشار از درس‌ها و عبرتها و تجربه‌های مفید است که در رویارویی با دو رژیم دیکتاتوری و از میان‌برداشتن آنها، موجب احترام و ستایش‌انگیز می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر