جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۳, جمعه

اعتراض دولت و رئیس ستاد ارتش پاکستان به رژیم آخوندی در پی دستگیری یک جاسوس


پاکستان به فعالیتهای جاسوسی رژیم ایران اعتراض کرد
اسلام آباد به جاسوسی علیه این کشور توسط عوامل رژیم ایران اعتراض کرد و از رژیم آخوندی خواست درباره یک جاسوس هندی که اعتراف کرده است از خاک ایران علیه پاکستان و در جهت منافع رژیم ایران جاسوسی می‌کرده است توضیح دهد.
روزنامه هندی «هندو» نیز نوشت: ۱۲ فروردین ماه اسلام‌آباد، رسما از سفیر رژیم ایران در پاکستان خواسته‌است تا در این مورد توضیح دهد.
لازم به یادآوری است رسانه‌های پاکستان نواری ویدئویی منتشر کردند که در آن یک شهروند هندی به‌نام کولبشن جادو که در مرز ایران و پاکستان دستگیر شده است اعتراف می‌کند به نفع رژیم ایران جاسوسی می‌کرده است. وی در اعترافهایش گفت: از سال 2003 از من خواسته شده بود که در پاکستان اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کنم. در این رابطه اقدام به تشکیل یک بنگاه تجاری کوچک در شهر چابهار ایران کردم و در شهرهای کراچی و بلوچستان که وزارت اطلاعات رژیم ایران ماموریت آن را می‌داد به ملاقات می‌رفتم و زمانیکه در سوم مارس 2016 از خاک ایران به مرز پاکستان رسیدم دستگیر شدم.
 گفته می شود فیلم اعترافات شهروند هندی، حدودا زمانی پخش شده که آخوند حسن روحانی، به پاکستان سفر کرد.
به گزارش اکسپرس نیوز، دولت پاکستان رسماُ از سفیر رزیم خواسته است تا در مورد اعترافات تلویزیونی یک جاسوس خود توضیح بدهد.
رسانه‌های پاکستان نواری ویدئویی منتشر کردند که در آن، جاسوس دستگیرشده، اعتراف می‌کند که از ۱۳ سال پیش برای وزارت اطلاعات کار می‌کرده و به جمع‌آوری اطلاعات برای رژیم ایران مشغول بوده است.
اکسپرس نیوز افزود: رئیس ستاد ارتش پاکستان در جریان دیدار آخوند روحانی از پاکستان، دخالتهای رژیم آخوندی در پاکستان مطرح کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر