جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۷ تیر ۱۵, جمعه

همایش بزرگ ایرانیان، همراهی کانونهای شورشی در شهرهای میهن

لينك به منبع:

  • 1397/04/14
همایش بزرگ ایرانیان و همراهی یکانهای شورشی از ایران
همایش بزرگ ایرانیان و همراهی یکانهای شورشی از ایران
شش روز پس از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، هم‌چنان پیامهای همراهی هموطنان و اعضای کانونهای شورشی که از طریق پخش مستقیم آن در سیمای آزادی یا شبکه اینترنت و موبایل شاهد همایش بزرگ ایرانیان بودند به دستمان می‌رسد.
بسیاری از هموطنان با انواع روشها و ابتکارات مختلف و برخی با اتصال گوشی اندروید به تلویزیون توانستند به‌صورت گروهی و خانوادگی از برنامه استفاده کنند و برخی گفتند با استفاده از امکانات ارتباطی توانستیم صدا و تصویر بهتری دریافت کنیم و خودمان را در آن جمع احساس می‌کردیم.

همراهی کانونهای شورشی تهران با همایش بزرگ ایرانیان
جمعی از اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران طی پیامی گفتند: « مریم بیا ایران، جوانان ایران منتظر هستند، زنده باد مریم – از طرف بچه‌های قیام و کانونهای شورشی به گردهمایی ایرانیان سلام می‌کنیم، ما همه باهم هستیم و شما صدای ما هستید – ما جوانان قیام و کانونهای شورشی که در قیام تهران حضور داشتیم از گردهمایی ایرانیان در پاریس حمایت می‌کنیم – ما جوانان ایران از گردهمایی مقاومت ایران در پاریس حمایت می‌کنیم صدای ما بشید درود بر رجوی».
عضو کانون شورشی دیگری نیز ضمن ارسال فیلم تماشای همایش بزرگ ایرانیان از طریق تلویزیون گفت: « ایران آزاد با مریم رجوی یکان شورشی از تهران».
یکی دیگر از اعضای کانونهای شورشی تهران گفت: «خواهر مریم پیامت را شنیدم، پیش به سوی گسترش کانونهای شورشی، تا سرنگونی این رژیم آخوندی کثیف».
عضو دیگری از کانونهای شورشی نیز ضمن بلند کردن تراکت « مریم مهر تابان میاریمش به تهران – زنده باد ارتش آزادیبخش» گفت: درود بر مجاهدین درود بر ارتش آزادیبخش – مریم مهر تابان میاریمش به تهران – زنده باد ارتش آزادیبخش.
همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان - تهران

همراهی با پخش مستقیم همایش ایرانیان در تهران

همراهی کانونهای شورشی رشت با همایش بزرگ ایرانیان
کانون شورشی ۱۲۷رشت اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای کرد.
یکی دیگر از اعضای کانونهای شورشی رشت ضمن ارسال فیلم تماشای برنامه‌های سیمای آزادی می‌گوید: همه جا با سیمای آزادی مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر آزادی سلام بر خلق درود بر رجوی قهرمان درود بر مریم عزیز شیر همیشه بیدار – همه جا با سیمای آزادی به کوری چشم خامنه‌ای ما مردم ایران مصمم به براندازی هستیم
شعار نویسی و پیام کانون های شورشی از رشت

همراهی کانون شورشی خرمشهر با همایش بزرگ ایرانیان
یکی از اعضای کانونهای شورشی خرمشهر نیز ضمن تماشای پخش مستقیم همایش بزرگ ایرانیان گفت «خواهر مریم عزیز ما منتظر قدمهای شما هستیم تا مردم خرمشهر را با برنامه‌های درست خود نجات بدهید خواهر مریم ما مردم خرمشهر منتظر شما هستیم تا از شما پذیرایی گرم بکنیم برادر مسعود مرا برای مؤسسان چهارم ثبت نام کنید حاضر حاضر حاضر».
اعضای کانونهای شورشی دیگری از خرمشهر نیز اقدام به پخش تراکتهای دستنویس با مضمون « مریم رجوی: سرنگونی رژیم آخوندی کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد» کردند.
پیام و نصب تراکت توسط کانونهای شورشی خرمشهر خوزستان

همراهی کانونهای شورشی کرج با همایش بزرگ ایرانیان
یکی از اعضای کانون شورشی کرج ضمن ارسال فیلم تماشای همایش بزرگ ایرانیان گفت:« خواهر مریم صحبتهای شما را در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس شنیدیم ما بچه‌های کرج متعهد می‌شویم که با کانونهای شورشی شما را به ایران بیاوریم».
کانون شورشی دیگری از کرج نیز اقدام به دیوارنویسی شعار ایران آزاد با مریم رجوی کردند.
دیوار نویسی و پیام کانونهای شورشی کرج

همراهی کانونهای شورشی قم، گرگان، سقز، سراب و اردبیل با همایش بزرگ ایرانیان
یک ازاعضای کانون شورشی قم ضمن نصب پوسترهای مریم رجوی در خیابان آذر میدان پلیس گفت:« مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی قیام با کانونهای شورشی ».
کانون شورشی دیگری در گرگان نیز اقدام به نصب پوستر مریم رجوی در یک ایستگاه اتوبوس این شهر کرد.
کانون شورشی دیگری در سقز اقدام به نصب تراکتهایی با شعار «کانون شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند» کرد.
کانون شورشی دیگری در شهر سراب تراکتی با شعار «ایرانی آزاد با کانونهای شورشی» نصب کرد.
در اردبیل نیز یکی از کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی کرد. بر روی دیوار نوشته « روز ۹تیر گردهمایی مقاومت ایران در پاریس درود بر مریم رجوی» و تراکت ایران آزاد به چشم می‌خورد.
نصب پوستر مریم رجوی و دیوار نویسی در قم گرگان سقز سراب و اردبیل

بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر