جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۶, چهارشنبه

ادامه اعتراض و اعتصاب کارگران در گلستان، اهواز و کاشان


تجمع کارگران در  شهرک صنعتی راوند کاشان

تجمع کارگران در شهرک صنعتی راوند کاشان


ادامه اعتصاب کارگران معدن ذغال‌سنگ در گلستان

ساعت 8صبح روز چهارشنبه 26خرداد 1395، صدها تن از کارگران معدن ذغال‌سنگ شهر گلستان، در پی بی‌توجهی به اعتراضات آنها و عمل نکردن به وعده پرداخت حقوقهای پرداخت نشده، مجدداً دست به اعتصاب زدند.
 

تجمع بیش از 200 کارگر در ورودی شهرک صنعتی راوند کاشان

ساعت 9صبح روز چهارشنبه 26خرداد 1395، جمع چندصد نفره‌یی از کارگران اخراجی و بیکار شده طی یک سال گذشته در شهرک راوند کاشان، همزمان با بازدید مقامات حکومتی از وزارت کار، در مقابل شهرک صنعتی راوند، تجمع اعتراضی کردند.
برخی از این کارگرها هنوز مطالباتی دارند که به‌دلیل اعتراضها و درگیری‌هایی که با مسئولان کارخانه داشته‌اند، حقوقشان به بهانه‌های آخوند‌ساخته ضبط شده است.
این تجمع اعتراضی حدود 14ساعت ادامه داشت و به جمعیت معترض دم به دم افزوده می‌شد. ایادی حکومتی به جای پاسخ به کارگران به جان آمده با گسیل کردن مزدوران سرکوبگر انتظامی جمعیت را متفرق کردند.

اعتصابها و تجمعات رفتگران اهوازی ادامه دارد

صبح روز چهارشنبه 26خرداد 1395، کارگران و رفتگران شهرداری اهواز در مناطق مختلف این شهر، برای نشان‌دادن اعتراض خود نسبت به آزاد نکردن همکاران دستگیر شده خود، به اعتصاب پرداخته و عده‌یی نیز در مقابل ساختمان شهرداری منطقه 4 اهواز تجمع کردند. مزدوران انتظامی با حلقه زدن دور شهرداری مانع نزدیک شدن کارگران معترض شدند.
در دیگر نقاط شهر رفتگرها و کارگران شهرداری، برای نشان‌دادن حمایت خود از همکاران دستگیر شده دست به کار نبردند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر