مجلس ارتجاع صبح چهارشنبه در واکنش به خروج آمریکا از برجام شاهد آتش زدن پرچم ایالات متحده و شعارهای ضدآمریکایی بود.
پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی، با حمایت از موضع روحانی برای ادامه برجام گفت: روحانی گفت برای برجام چند هفته منتظر می‌مانیم. این یک روزنه اروپاست. ارزش چند هفته صبر کردن را دارد.
علی مطهری، نائب رئیس مجلس رژیم با وقاحت مدعی شد: اکنون شکافی بین اروپا و امریکا ایجاد شد و این در واقع نتیجه سیاست های درست ایران است و یک پیروزی برای ایران است.
حسین امیرعبداللهیان دستیار امور بین‌الملل پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم گفت: با قدرت به نقش سازنده منطقه ای و ارتقای توان موشکی دفاعی خود ادامه خواهیم داد.
نمایندگان مجلس رژیم هم‌چنین با صدور بیانیه‌ای ضمن عقده‌گشایی علیه مجاهدین، خواستار اجرای برنامه متقابل دولت روحانی علیه آمریکا شدند.

بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی:
رئیس جمهور گستاخ و هتاک ایالات متحده آمریکا برخلاف قواعد بین المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا, رژیم صهیونیستی, برخی مرتجعین عرب و منافقین در یک جبهه علیه ملت ایران قرار دارند علیه ملت ایران قرار دارند...
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده سه قانون برجام از دولت میخواهیم برنامه خود را برای اقدامات متناسب و متقابل با خروج آمریکا از برجام به مجلس شورای اسلامی گزارش و نسبت به اجرای آن اقدام نماید
 
خروج آمریکا از برجام بحران درونی حاکمیت آخوندی را به شدت دامن زده است؛
پاسدار محمدعلی جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران با طعنه به روحانی که خواهان ادامه برجام است، گفت: نیمه امیدی که به برجام بسته شده و فرصت یکی دو‌هفته ای هم که رییس جمهور دیشب اعلام کرد روشن است که اروپایی ها بین ایران و امریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به امریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.

پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای نیز گفت: برجام از ابتدا هم مطلوب نظام نبود.
سرلشگر بسیجی موسوی سرکرده کل ارتش نیز گفت: بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا بود

جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم که روز چهارشنبه حاضر نشد به سؤال خبرنگاران در مورد خروج آمریکا از برجام پاسخ دهد، در پیامی نوشت: به دستور روحانی تلاش‌های دیپلماتیکی را پیش خواهم برد تا بررسی کنیم آیا سایر شرکای برجام قادر هستند که منافع کامل این توافق را برای (ما) تضمین کنند.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، با طعنه به باند روحانی، نوشت: امروز که آمریکا خرش از پل گذشته است، برگشته و دارد به ریش ما می‌خندد؟!... روحانی بعد از سخنان ترامپ و در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفته است که برجام را بدون حضور آمریکا ادامه می‌دهیم! مگر نه اینکه کشورهای دیگر از ترس جریمه و تحریم‌های آمریکا حاضر به روابط تجاری با ما نبوده و نیستند؟! و بالاخره، قرار بود اگر ترامپ برجام را پاره کرد، ما آن را آتش بزنیم.

روزنامه دیگر این باند به نا وطن امروز نیز نوشت: حسن روحانی در کمال حیرت، تنها به این بسنده کرد که دولت او توافق هسته‌ای را بدون آمریکا و با ۵ عضو دیگر ادامه می‌دهد. روحانی دیشب در یک برنامه تلویزیونی، به جای آنکه به اشتباهات راهبردی و پرهزینه خود اعتراف کند، گفت برجام را با اروپا ادامه خواهد داد.