جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ بهمن ۲۷, جمعه

وزیرخارجه عربستان سعودی: حضور رژیم ایران در عراق را ویرانگر می‌دانیم

لينك به منبع:
  • 1396/11/27
وزیرخارجه عربستان سعودی حضور رژیم ایران در عراق را مخرب خواند.  عادل الجبیر  که در حاشیه کنفرانس بین‌المللی کویت برای بازسازی عراق صحبت می‌کرد گفت دخالتهای رژیم  ایران در عراق تهدیدی برای وحدت، ثبات و امنیت این کشور محسوب می‌شود.
  وی افزود:‌ ما حضور رژیم  ایران در عراق را ویرانگر می‌دانیم و مثبت و سازنده نیست و امیدواریم که عراق بتواند در همکاری با کشورهای همسایه‌اش آینده‌ای بهتری برای مردمش بنا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر