جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۷, دوشنبه

دادستان کل رژیم: برخی مقامها، یا خودشان یا فرزندانشان یا وابستگانشان در قاچاق کالا سهیم هستند

لينك به منبع:
قاچاق کالا

قاچاق کالا


دادستان‌ کل رژیم به افزایش قاچاق کالا در کشور اعتراف کرد و گفت: «برخی مقامات خودشان به‌نحوی سهم دارند یا خودشان یا فرزندانشان یا وابستگانشان در قاچاق کالا سهیم هستند.»

‌آخوند محمدجعفر منتظری که در یک گردهمایی مبارزه با به‌اصطلاح قاچاق کالا سخنرانی می‌کرد هم‌چنین گفت:‌ ابتدای امسال از بندر رجایی بازدید کردم و همه دستگاههای کنترل‌کننده را دیدیم بندر رجایی از لحاظ کنترل و ورود قاچاق کالا و ارز تقریباً رهاست. در روز دوهزار و 500 تا سه‌هزار کانتینر عبور داده می‌شود اما فقط دو ایستگاه داشتند و دیدیم که هر دستگاهی در شبانه‌روز می‌تواند 10درصد از کانتینرها را بررسی کند.
مشکلات اقتصادی در جامعه و کشور ما امر پنهانی نیست و همه مردم و مسئولان این مشکلات را حس می‌کنند.

وی وقیحانه مشکل بی‌کفایتی کارگزاران رژیم، به‌خاطر بیکاری را به گردن دشمن انداخت و گفت: دشمن وقتی دید با کارهای نظامی حتی ایجاد داعش نمی‌توانند به نظام ما آسیب بزنند، روی مسأله اقتصاد متمرکز شدند. یکی از راههای آنها بیکار کردن جوانان و به تعطیلی کشاندن کارخانه‌ها و در نهایت آسیب زدن به پایه‌های اقتصاد مقاومتی است.

آخوند منتظری افزود:‌در همین راستا در دادستانی‌ کل یک اداره ویژه ‌ایجاد و یکی از باتجربه‌ترین قضات را مسئول این اداره کردیم. طبق اطلاعی که گرفتم هنوز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا، رئیس‌جمهور نماینده خود را معرفی نکرده است، این نشان از چه دارد؟ اهتمام لازم را ندارند؟ فرد متخصص برای معرفی ندارند؟ یک وقتی هم از این ستاد گله کردم که دوستان از گله من گله کردند. اگر اقدام مثمر ثمری داشتند بیایند بگویند تا ما هم مبلغ‌شان شویم اما این مقدار کالای قاچاق در بازار نشان‌دهنده چیست؟.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر