جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۱۹, یکشنبه

”روز فصل“ دیرهنگام!

لينك به منبع:
آخوند روحانی

آخوند روحانی


آش شکست ادعاهای پرطمطراق و دجالگریهای آخوند حسن روحانی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن‌چنان شور شده که اضافه بر مهره‌ها و رسانه‌های باند ولی‌فقیه ارتجاع، صدای هم‌باندیهای خودش از باند اصلاح‌طلبان قلابی هم درآمده و زبان آنها نیز علیه او دراز شده است.

این وضعیت از این واقعیت ناشی شده است که طی 4سال گذشته و چند ماهی که از عمر دولت او می‌گذرد پروژه اعتدال او پوشالی از کار درآمده و برباد رفته، فرصتهای او سوخته و ”تدبیر و امید“ او به جای عینیت یافتن و محقق شدن به سراب تبدیل شده است. او که آمده بود با دجالگری و مدره نمایی راه نجاتی برای کل کشتی غرق در بحران و تلاطم نظام پیدا کند حال بیش از پیش حنایش رنگ باخته است. و صدای اعتراض و نگرانی از نفرات هم باندیهای خودش بلند شده است.

همه حرف هم باندیهای روحانی علیه او این است که در این مدت نه تنها هیچ کاری نکرده، بلکه با بدتر شدن اوضاع اقتصادی – اجتماعی و به فلاکت کشیده شدن اکثریت مردم پوچی وعده‌های او برای مردم عیان شده است.

پوشالی از کار درآمدن ادعاهای روحانی و شکست عوامفریبی‌های او آن‌چنان عیان است که روزنامه آفتاب یزد 18مرداد 96 با عنوان ”آبی که ساکن است“ می‌نویسد: ”بی‌تعارف باید اذعان نمود که سخنرانی‌ها و نطق‌های رئیس‌جمهور محترم روز به روز خنثی‌تر و کلیشه ای‌تر می‌گردد. فی‌المثل ایشان می‌گویند دانشجویان ستاره‌دار نباید داشته باشیم اما از گوشه و کنار می‌شنویم و می‌بینیم که در این دولت هم دانشجو ستاره‌دار شده است. یا وقتی ایشان در نشست تلویزیونی از اقتصاد کشور می‌گویند و آن را رو به جلو می‌پندارند به‌وضوح لمس می‌کنیم که چرخ اقتصاد خوب نمی‌چرخد و خانواده‌های بسیاری به‌دلیل رکود حاکم و نبود نقدینگی به‌اصطلاح هشت‌شان گرو نه‌شان است.
رکود و سکون فعلی در اقتصاد به پاستور نیز گویا نفوذ نموده است. سخنان رئیس‌جمهور جریانی و شوری و حتی سوگمندانه امیدی نیز ایجاد نمی‌کند. همه چیز گویا بی‌حرکت و ساکن است. مثل آبی که جریان ندارد“.

محمدرضا خاتمی برادر آخوند شیاد محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق رژیم نیز ضمن اعتراف به پوشالی بودن وعده‌های روحانی خصوصاً وعده‌های او در رابطه با دانشگاهها و دانشجویان به روحانی نهیب می‌زند: ”آقای روحانی خلاف قانون و قول و قرارهایی که مردم با شما گذاشتند عمل نکنید“ (سایت تابناک 14آذر 96)

علی شکوری راد یکی دیگر از عناصر این باند در دانشگاه ملی و در سخنرانی‌اش در جمع ایادی این باند به‌مناسبت روز دانشجو می‌گوید: روحانی کاندیدای مطلوب اصلاح نبود (خبرگزاری تسنیم 17آذر 96)

روزنامه فرهیختگان 18آذر 96 با عنوان ”روز فصل یاران“ !، ضمن اعتراف به شکست تدبیر و امید پوشالی روحانی، و رویگردانی دسته‌جاتی از باند موسوم به اصلاح‌طلب ازاو می‌نویسد: ”برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب معتقدند ادامه حمایت مطلق از حسن روحانی با وجود ادامه مشکلات و معضلات در بخش‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هزینه‌ساز خواهد بود. به هر حال پشتیبانی از روحانی در دو انتخابات ریاست‌جمهوری توسط اصلاح‌طلبان، آنها را در مشکلات و عدم تحقق وعده‌ها شریک ساخته و دسته دوم به‌دنبال آن هستند تا راه خود را از دولت و پیش از انتخابات 1400ریاست‌جمهوری از هم‌اینک جدا کنند“.

همین روزنامه حکومتی در زمینه شکست دولت روحانی از قول صادق زیبا کلام می‌نویسد که وی به جهانگیری توصیه کرده که از دولت روحانی کناره‌گیری کند. زیرا که شکست روحانی دامن جهانگیری را هم می‌گیرد و او را برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم در سال 1400می سوزاند“. بنابراین عقل سلیم و منفعت شخصی و سیاسی آقای معاون اول حکم می‌کند که او کناره بگیرد و شریک در ضرر و زیانهای سیاسی دولت دوم آقای روحانی نشود.»

واقعیت این است که فاصله گرفتن هم باندی‌های روحانی از او نشانگر شکست پروژه به‌اصطلاح ”اعتدال“ و وعده ”تدبیر و امید“ او است. هم باندی‌هایی که خودشان در چپاول و سرکوب مردم دست داشته و دست دارند و طی این سالیان زیر علم او بر سر و سینه زدند اکنون آن‌چنان سرخورده شده‌اند که ناگزیرند از او به این شکل فضاحت‌بار فاصله بگیرند.

این امر نه تنها بازتاب شکست روحانی و دجالگریهای او است بلکه بازتاب نفرت مردمی و تضاد مردم با حاکمیت و دولت ضد‌مردمی روحانی است.

اکنون که در تجمعات مردمی یکی از شعارهای رایج مردم مرگ بر روحانی و مرگ بر این دولت فریب است لاجرم به قول آن روزنامه حکومتی ”روز فصل“ یاران و شرحه شرحه شدن این رژیم و باند هایش به ناگزیر فرا می‌رسد. اما با توجه به نفرت روزافزون مردم از نظام ولایت و دولت ضد‌مردمی روحانی این ”فصل“ دیرهنگام است و می‌بایست این نظام در تمامیتش سرنگون شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر