جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۴, جمعه

پاسخ احمدی‌نژاد به قضاییه و خبرگان آخوندی و هشدار نسبت به خطر سرنگونی نظام

لينك به منبع:
هشدار احمدی نژاد نسبت به خطر سرنگونی نظام

هشدار احمدی نژاد نسبت به خطر سرنگونی نظام


درپی اظهارات احمدی‌نژاد درباره فساد دستگاه قضایی رژیم، آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان ارتجاع با ترس و نگرانی وارد صحنه شد و گفت چون آخوند لاریجانی را خامنه‌ای به این سمت گماشته، اظهارات رئیس‌جمهور سابق رژیم به مصلحت نظام نیست:

آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان ارتجاع:
قانون اساسی اصل صد و پنجاه و هفتم میگه که رهبری یک مجتهد عادل را که آگاه به امور قضایی باشه، مدیر باشه، مدبر باشه تعیین میکنه در ریاست قوه قضاییه. خب یک همچی کسی که با این صفات از طرف رهبری تعیین شده، این‌جور باید به جونش بیفتند. با نام اون هم. اسم اشخاص را بردن و هتک حیثیت کردن، تهمت بهشون زدن، آبروشون بردن، قوه قضاییه رو زیر سؤال بردن، خب اگر قوه قضاییه زیر سؤال رفت مردم ناامید می‌شوند... قوه قضاییه را اینجور زیر سؤال بردن. نمیخوام وارد این قضیه بشوم. نمیخوام خودم طرف بشم در این قضیه. به‌عنوان نهی از منکر گفتم چند تا جمله را میگم.

آخوند دژخیم صادق لاریجانی درباره اظهارات احمدی‌نژاد درباره فساد او و دستگاه قضایی رژیم از جمله قتل شهید راه آزادی ستار بهشتی در زیرشکنجه، گفت: این ادعا که احمدی‌نژاد می‌گوید بابت پرونده ستار بهشتی بر سر بنده فریاد زده، کذب محض است. او جرأت چنین کاری را نداشت.

سردژخیم دستگاه قضایی رژیم به نقش خودش در قتل ستار بهشتی اعتراف کرد و گفت: پرونده ستار بهشتی را دستگاه قضایی، خود رسیدگی کرده است. جرمی از ناحیه یک مأمور ناجا رخ داده بود، اما نهایتاً قاضی به این نتیجه رسید که عمدی در کار نبوده و جرم به‌صورت شبه عمد واقع شده است.

رئیس قضاییه خامنه‌ای با تهدید ضمنی احمدی‌نژاد به حصر خانگی، اظهارات او را فتنه و تخریب اصل نظام دانست و گفت: سران فتنه می‌گفتند ما انتخابات و شورای نگهبان را قبول نداریم، اینها هم می‌گویند ما قوه قضاییه را قبول نداریم. آنها دعوت به اغتشاش می‌کردند، اینها هم با بست‌نشینی به‌دنبال جریان‌سازی و اغتشاش‌اند... فتنه، قدیم و جدید ندارد. کار افرادی هم که در حال حاضر انواع اتهامات را علیه دستگاه قضا مطرح و سیاه‌نمایی می‌کنند نوعی فتنه است زیرا هر کس اصل نظام را تخریب کند و دست به سیاه‌نمایی بزند در واقع در حال فتنه‌گری است.

آخوند صادق لاریجانی در مورد جاسوسی دخترش از طرح این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی خبر داد و گفت: احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص، به دبیر شورای‌عالی امنیت می‌گوید از جاسوسی دختر فلانی چه خبر؟ او می‌گوید اساسا دروغ است. پاسخ می‌دهد مطلع نیستید، اطلاع داریم که (دختر لاریجانی) بازداشت شده و آدرس محل بازداشتش را هم می‌دانیم.

از سوی دیگر، احمدی‌نژاد با انتشار نامه یکی از اعضای مجلس خبرگان رژیم که در آن رئیس‌جمهور سابق رژیم به همراه شدن با معاندین و فتنه‌گران و ضدانقلاب در شرایط حساس کنونی متهم شده، به پاسخگویی به نکات آن پرداخت.

رئیس‌جمهور قبلی رژیم در پاسخهای خود، خطاب به عضو خبرگان نظام نوشت: آیا درباره نارضایتی عمومی و اعتراضات مردم از وضع کشور و وضعیت فقر و فاصله طبقاتی و غارت منابع عمومی، اطلاع دارید که در کشور چه می‌گذرد؟ آیا توطئه‌های دشمنان و امیدواری آنان به براندازی نظام در معرض دید شما قرار ندارد و آثار و تبعات آن را ملاحظه نمی‌کنید؟ به نظر شما چه اتفاقی باید بیفتد تا فریادهای اعتراضی مردم شنیده شود و حساسیتها نسبت به خطرات بزرگی که به واسطه عملکردها از جمله دستگاه قضایی، نظام را تهدید می‌کند جلب شود؟

احمدی‌نژاد در نامه خود به عضو مجلس خبرگان رژیم افزود: مقامات معادل نظام نیستند. آیا می‌دانید در بازداشتگاههای اختصاصی نهادهای امنتی چه می‌گذرد؟ آیا تاکنون از زندانها که قرار بود دانشگاه باشد بازدید کرده‌اید؟.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر