جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۴, جمعه

حمله بقایی به آخوند لاریجانی

لينك به منبع:
حمید بقایی

حمید بقایی


حمید بقایی معاون احمدی‌نژاد در زمان ریاست‌جمهوری به آخوند لاریجانی سرکرده قوه قضاییه رژیم حمله کرد و گفت:‌

آقا بست نشینی مال علما بوده. علمای اسلام در برابر ظلم می‌رفتند به ائمه پناه می‌بردند. آقای صادق لاریجانی برای چی به علما توهین می‌کنی. من امروز به او نامه می‌نویسم. می گویم تو با من بدی به تاریخ ایران چکار داری‌ ، به علمای اسلام چکار داری؟ غیر از این است آقای معتضد اما بدانید انگلیسیها مخالف بست نشینی بودند می‌گفتند نروید شاه‌عبدالعظیم بست بشینید بیایید تو سفارت ما بست بشیند بهتون چلو و ملو هم می‌دهیم. آقای صادق لاریجانی شما بست نشینی فرهنگی که حضرت زهرا انجام داد رفت سر قبر پیغمبر بست نشت رفت سر قبر حضرت حمزه بست نشست. علمای اسلام سیدجمال‌الدین. علمای بزرگ شیعه پا شدند رفتند در حریم حضرت عبدالعظیم یک مکان مقدس نشستند تو مسخره می‌کنی؟ به چه حقی به لباس خودت هم احترام نمی‌گذاری. آقای عزیز انگلیسیها فقط مخالف بست نشینی بودند غیر از اینه آقای معتضد می‌گفتند بیایید سفارت ما اینجا بهتون غذا می‌دهیم. آقای لاریجانی شما بیجا می‌کنید توهین می‌کنید به مقدسات من که ناراحتم به‌خاطر مقدسات. مگه ما رفتیم اونجا بشینیم پیش کی. رفتیم پیش انگلیسیها. ما رفتیم پیش خدا، پیغمبر اقا به دادمون برسید. بعد تو می‌آیی توهین می‌کنی این آقای کیه دولت‌آبادی توهین می‌کنه می‌گه نشان دادند که اعتقادی به دین هم ندارند. خدا را شکر باعث شدیم چهره شون مشخص شد آقا اینها دروغ می‌گویند اگه روضه سیدالشهدا می‌خونه اگر ادای لباس پیغمبر میشه دروغه بیا جواب من را بده. چرا توهین می‌کنید. بیا بگو بقایی آقا بیا این پرونده‌هاتون آبروتون رو هم می‌بریم. چرا به خدا و پیغمبر با من مشکل داری به سیدالکریم چکار داری.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر