جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۲۷, دوشنبه

لينك به منبع:
رادیو بین‌المللی فرانسه - حمله دوباره مشاور خامنه‌ای به ماکرون

رادیو بین‌المللی فرانسه - حمله دوباره مشاور خامنه‌ای به ماکرون


رادیو بین‌المللی فرانسه ار اف ای- ۲۶آذر96 علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل علی خامنه ای، بار دیگر طی هفته‌های اخیر به امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه شدیداً حمله کرد و روز یکشنبه ۱۷دسامبر مدعی شد که در حال حاضر رئیس‌جمهور فرانسه نوچه ترامپ در اروپا است... ...
وزیر پیشین امور خارجه ایران ادامه داد: فرانسه متأسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون کمتر صداقت نشان داده و استفاده از عده‌یی افراد مزدور و منافق که فسیلهایی از چند دهه قبل هستند و به کشورشان خیانت کرده‌اند از کارهای فرانسه است که این کار یک اسلحه کهنه بی‌مصرف است. وی درباره اظهارات اخیر نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد نیز گفت که جمهوری اسلامی به هیچ‌وجه موشکی به یمن نداده است.

تلویزیون رژیم آخوندی- شبکه خبر ۲۶آذر ۹۶
فرانسه بار دیگر به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد علیه ایران نشست برگزار کنه. گروهک تروریستی منافقین با دعوت از برخی مهره‌های سیاسی سوخته از اروپا، آمریکا و کشورهای عربی نشستی برگزار کرد. شش روز پیش نیز فرانسه به این گروهک تروریستی که دستشان به خون بیش از 17000هزار ایرانی آغشته است اجازه داد علیه حقوق‌بشر در ایران در پاریس راهپیمایی کند، این در حالی است که اروپایی‌ها به‌ویژه فرانسه پس از برجام دایم خواستار گسترش همکاری با ایران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر