جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

فراخوان به قطع کمکهای نظامی آمریکا به ارتش لبنان

لينك به منبع:
ارسال کمکهای نظامی آمریکا به ارتش لبنان

ارسال کمکهای نظامی آمریکا به ارتش لبنان


واشینگتن فری بیگن هشدار می‌دهد کمکهای نظامی آمریکا به ارتش لبنان عملاً به تسلیح حزب‌الله می‌انجامد. از این رو باید این کمکها قطع شود.

بنا‌ به گفته مقامهای سابق و فعلی آمریکا که با واشینگتن فری بیگن صحبت کرده‌اند مقامات آمریکا به‌طور فزاینده‌یی نگران شده‌اند که کمکهای نظامی آمریکا به ارتش لبنان گروه تروریستی حزب‌الله تحت حمایت رژیم ایران را مسلح می‌کند. حزب‌الله مشغول جمع‌آوری میزان انبوهی سلاحهای پیشرفته است.

به‌دنبال استعفای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان که کنترل حزب‌الله بر لبنان را افشا کرد دولت آمریکا به حمایت از ارتش لبنان ادامه داده است امری که به سود حزب‌الله تمام می‌شود.

وزارت‌خارجه ترامپ تحت فشار فزاینده‌یی از طرف قانونگذاران و سایر سیاست سازان قرار گرفته تا آمریکا کمکهای نظامی به لبنان را متوقف کند. استعفای اخیر حریری هم نشان‌دهنده همین مسأله است که حزب‌الله از تسلیحات آمریکا سود برده است.

مقامهای آمریکا به‌ویژه مقامهای امنیتی به ادامه سیاستهای دولت ترامپ انتقاد می‌کنند چرا که آن را باعث جری‌تر شدن رژیم ایران در چنگ‌اندازی به این منطقه شامل عراق و سوریه می‌دانند.

گزارشها حاکیست تسلیحات آمریکایی به دست شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران رسیده است.

سناتور تد کروز در اظهارات اخیرش گفت استعفای حریری نخست‌وزیر لبنان نتیجه دخالت فزاینده و گمراه‌کننده رژیم ایران در لبنان از طریق دست‌نشانده تروریستی‌اش حزب‌الله است. وی افزود زمان آن رسیده که آمریکا کمک نظامی به لبنان و استراتژی ما در آنجا را رسماً مورد بازبینی قرار بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر