جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

صدور کالاهای فاسد ایرانی به قطر

لينك به منبع:
صادرات کالاهای فاسد رژیم ایران به قطر

صادرات کالاهای فاسد رژیم ایران به قطر


به گزارش العربیه بعد از آن که وزارت بهداشت قطر اعلام کرد کالاهای وارداتی از ایران فاقد استانداردهای مطلوب هستند صادرات آنها به قطر توسط رژیم ایران کاهش یافته است.

تلویزیون العربیه:
رژیم ایران از بحران تحریم قطر استفاده کرده و مواد فاسد و فاقد استانداردهای بهداشتی را که به‌صورت غیربهداشتی بسته بندی شده‌اند به این کشور ارسال می‌کند.

تجار ایرانی وابسته به رژیم بازار قطر را غرق مواد فاسد کرده‌اند به‌طوری‌که رسانه‌های وابسته به رژیم ایران نیز به تقلب و اختلاس و فساد در این رابطه اعتراف می‌کنند.

این بحران به حدی بالا گرفت که رژیم ایران مجبور شد تا بخشی از صادراتش را به قطر متوقف کند.

رضا بدیعی فرد مدیر فرودگاه شیراز گفت صادرات به قطر کاهش یافته چرا که بعد از تحقیق در مورد بسته بندی مواد و میوه و سبزیجات فاسد مشخص شده که بسته بندی آنها غیربهداشتی بوده است.
او اضافه کرد اگر با این شیوه صادرات را ادامه دهیم بازار قطر را از دست خواهد داد.

وزارت بهداشت قطر به نوبه خود اعلام کرد میوه‌های وارداتی از ایران آلوده به مواد شیمیایی بوده و حمل و نقل آنها با پروازهای شهری صورت می‌گیرد که نظارتی بر آن نیست.

این در حالی است که دوحه قبل از این‌که از کالاهای فاسد رژیم ایران پرده بردارد مدعی بود بازارهایش از تحریم کشورهای عرب تاثیر نپذیرفته است.

لازم به ذکر است در اواخر ماه گذشته یک هیأت قطری به تهران رفت و عباس آخوندی یکی از وزرای رژیم گفت میان قطر و ایران توافق شد که دو راه هوایی و دریایی میان دو کشور ایجاد شود تا مناسبات اقتصادی فیمابین افزایش پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر