جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آبان ۲۲, دوشنبه

ترس و نگرانی حاکمیت آخوندی از تحولات منطقه و زیر ضرب رفتن تروریسم و دخالتهای رژیم

لينك به منبع:
ترس و نگرانی رژیم آخوندی از تحولات منطقه

ترس و نگرانی رژیم آخوندی از تحولات منطقه


بحران درونی و ترس و نگرانی حاکمیت آخوندی از تحولات منطقه و زیر ضرب رفتن تروریسم و دخالتهای رزیم، هم‌چنان ادامه دارد.
کیهان خامنه‌ای بعد از دو روز تعطیل اجباری، با تیتر درشت انتقام کور از روشنگریهای کیهان، باند روحانی را مورد حمله قرار داد و بخشهایی از مصاحبه پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان را درج کرد و نوشت: دولت نشان داد که توان تشخیص مصالح ملی را ندارد.
پاسدار شریعتمداری در سرمقاله کیهان خامنه‌ای بعد از دو روز توقیف توسط دولت آخوند روحانی باند رقیب را به‌شدت مورد حمله قرار داد و ضمن تأکید بر شکست برجام نوشت اگر توقیف کیهان به بهانه اقدام خلاف مصالح و امنیت ملی، حمایت آشکار و بی‌پرده از جنایتکاران آل سعود و امارات و ارسال ناخواسته این پیام به ائتلاف جنایتکاران غربی و عبری و عربی برای ادامه جنایت نیست، پس چیست؟!
این ماجرا می‌تواند علتهای دیگری نیز داشته باشد که حضور خط مرموز سازش در دولت و شماری از مشاوران و نزدیکان آن، نفوذیهایی که منافع خود را در آن سوی مرزها تعریف کرده‌اند از آن جمله‌اند.
کیهان هیچ و پوچ بودن برجام را به‌رغم اغراقهای آن‌چنانی دولتمردان برملا کرده بود و امروزه همه میبینند که اسب زین شده را داده و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم. (کیهان 22آبان 96)

رسالت آخوندی در واکنش به توقیف کیهان خامنه‌ای، ارگان باند روحانی را جاده صاف کن جام‌زهر بعدی در زمینه موشکی توصیف کرد و نوشت:
کیهان توقیف می‌شود، آرمان جاده صاف کن مذاکرات موشکی می‌شود
روزنامه آرمان در سرمقاله خود نوشت: بهتر است با آغاز مذاکره، خطر جنگ و تحریم را از سر بگذرانیم. اگر مذاکره نکنیم ممکن است که اروپاییها مواضع تند و تیز آمریکاییها را در این مورد همراهی کنند! (رسالت: 22آبان 96)

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز در گفت‌وگو با «رسانه حکومتی بسیج آخوند روحانی را مورد حمله قـرار داد و گفت: حمله به قدرت موشکی ایران، اطلاق 'دولت با تفنگ' به سپاه و بیان خزانه خالی پیش از مذاکرات، خلاف امنیت ملی بود نه تیتر کیهان. خبرگزاری بسیج:( 21آبان 96)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر