جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ شهریور ۵, یکشنبه

پیام مادر رضاییهای شهید در حمایت از زندانیان سیاسی درحال اعتصاب غذا

لينك به منبع:
فرزندان عزیز مردم ایران که در زندان گوهردشت در حال اعتصاب غذا هستید،
پیام دلیرانه شما را که در بیست و ششمین روز اعتصاب غذا از زندان گوهردشت فرستاده بودید شنیدم و با دلی جریحه دار از رنجها و مشکلات شما غرق افتخار شدم. از طرف مادران شهدای مجاهد خلق به شما و به همه فرزندان عزیزم که در زندان گوهردشت و دیگر زندانها برای رسیدن به حقوق و کرامت انسانی خودتان درحال اعتصاب غذا هستید، درود می فرستم.
دعا می کنم که خدا پشت و پناهتان باشد و در مقابل شکنجه و رفتار ضد انسانی این رژیم که در زندانها و در حق زندانیان بی دفاع و اسیر از هیچ حق کشی و ظلمی فرو گذار نمی‌کند، به شما قوت قلب و ایمان بدهد.
شما تنها نیستید و ما هرچه در توانمان باشد برای اینکه حمایت و دفاع از حقوق شما در ایران و جهان هر چه بیشتر فراگیر شود انجام می‌دهیم. اشرف نشانها و هواداران مقاومت و ایرانیان آزادیخواه در داخل و خارج کشور، با شما و حامی شما هستند. کما اینکه شما نیز گناهی ندارید جز اینکه زندگی خودتان را وقف آزادی و بهروزی مردم ایران کرده اید و همین اعتصاب غذا و مقاومت شما هم مشعل فروزان دیگری را در مقاومت مردم برای آزادی روشن کرده است.
امروز جنبش دادخواهی فراگیر شده و این جانیان بعد از نزدیک به چهار دهه شکنجه و به‌شهادت رساندن فرزندان ما، شاهد آن هستند که خون پاک آن شهیدان دامنشان را گرفته و حالا این جلادان هستند که شکست خورده و منفور مردم شده اند و در مقابل مقاومت مردم ایران به زانو درخواهند آمد.
روز پیروزی و روز سرنگونی این رژیم ستمگر نزدیک است.
و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون

از طرف مادران شهیدان مجاهد خلق
عزیز رضائی
۳ شهریور ۱۳۹۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر