جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ اردیبهشت ۲, شنبه

آخوند علم الهدی: می خواهند این نظام را براندازی بکنند

لينك به منبع:
آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد

آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد


آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، به کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده‌ای که به شورای نگهبان ارتجاع معترض هستند هشدار داد که حکمشان بر اساس اظهارات خمینی، اعدام است. وی همچنین با اشاره به نمایش انتخابات از خطر براندازی رژیم ابراز وحشت کرد.

وی گفت: این را بزرگترین چالش خودش می‌بیند دنیا، می خواهد این را براندازی بکند، یه جبهه‌ای تشکیل شده...

بابا این نظام ما توی جبهه است، تو یک جبهه نابرابر، یک طرف کفر جهانی با همه قدرت آمده، نه تنها قدرت نظامی، قدرت فرهنگی، قدرت اطلاعاتی، قدرت رسانه‌یی، قدرت تبلیغاتی، با همه قدرت آمده این دستگاه را بر اندازد. جلویش هم در خاکریز اولش هم یک نظام هست...

شما برای این نظام می‌خواهید یک مدیر اجرایی انتخاب کنید، باید یک مدیری باشه بتونه این نظام و این مردم و این کشور را توی جبهه حفظ کند..

تا به اینجا آیا درسته کسی مقابل شورای نگهبان وایسه؟ آیا درسته کسی به شورای نگهبان به‌خاطر این‌که احراز نکرده صلاحیت کسی رو اهانت کنه...

اون عوضی‌هایی که دنبال این هستند که از ما یک جمله بگیرند و بعد سوژه تخریب قرار بدهند حواسشون باشه این حرف امامه... امام میفرمایند:
اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا این فساد است یک هم‌چو آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد.

تعقیب مفسد فی الارض می‌دونید چیه؟ تعقیب مفسد فی الارض اعدامه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر