جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

خبرگزاری سپاه پاسداران: شاهد شکل‌گیری موج رسانه‌یی جریان ضدانقلاب علیه نظام اسلامی هستیم

لينك به منبع:
عملیات کبیر فروغ جاویدان

عملیات کبیر فروغ جاویدان


با اوجگیری جنبش دادخواهیِ قتل‌عام۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و نفرت مردمی علیه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) در تاریخ 5 اردیبهشت خود نوشت: در ایام انتخابات، شاهد شکل‌گیری موج رسانه‌یی جریان ضدانقلاب علیه نظام اسلامی با تکیه بر فایل صوتی آقای منتظری در مورد اعدام‌های 1367 هستیم.

سپاه پاسداران در توجیه قتل‌عام وحشیانه زندانیان مجاهد و هراس خمینی جلاد از سرنگونی نظام آخوندی نوشت: «اگر عملیات مجاهدین به پیروزی می‌رسید و کشور دست سازمان مجاهدین خلق می‌افتاد منطقه چه وضعیتی پیدا می‌کرد؟ امام شجاعت به خرج دادند!»

خبرگزاری سپاه پاسداران به کابوس رژیم از عملیات فروغ جاویدان اشاره کردو افزود: اگر مجاهدین خلق در آن پروژه به پیروزی می‌رسیدند از آن طرف هم در داخل شورش می‌کردند، از سوی دیگر عده‌یی هم بودند که ناامید شده بودند و می‌توانستند یک الگوی نظامی را در داخل کشور به راه بیندازند و اصلاً می‌توانستند جنگ داخلی راه بیندازند. در نظر بگیریم دو، سه هزار نفر اسلحه به دست بیایند در سطح شهر جنگ داخلی به راه بیندازند، در جنگ داخلی که به راه می‌افتد، کسان دیگری هم که حامیان این‌ها هستند جمع می‌شوند و تبدیل به صدهزار نفر می‌شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر