جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه، شعارهای آخوند روحانی را پوپولیستی و عوام‌فریبانه خواند

لينك به منبع:
آخوند علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه

آخوند علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه


آخوند علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه اظهارات آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت ادعای برداشتن سایه جنگ از کشور به وسیله برجام، از جمله شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه است.

وی که با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس مصاحبه می‌کرد افزود: یکی از چالشهای نظام و به تبع آن سپاه این است که کسانی که در ایده و عمل با اصول و مبانی انقلاب زاویه دارند، با استفاده از بستر انتخابات وارد عرصه قدرت می‌شوند که بعضاً عملکردشان طی دوره‌های مختلف چالشهایی را به همراه داشته است.

آخوند سعیدی گفت: در دید عناصر این جریان، آمریکا دیگر شیطان بزرگ نیست بلکه کدخداست، در این دیدگاه نه تنها با شیطان بزرگ نباید درگیر شد، بلکه باید با کدخدا کنار آمد. سیاسیون و دولتمردان وابسته به این جریان می‌گویند ما نمی‌توانیم در مقابل آمریکا بایستیم.

وی افزود: دولت اعتدال هم راهبردش «توسعه تعامل گرا» و یا «همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب» بوده و خط مشی نگرشی و عملی آن حرکت به سمت غرب و اقتصاد غربی است.

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه با اشاره به این‌که به‌طور کلی برخی از این سیاست‌ها در راستای کسب رضایت کدخدا است، گفت: در مجموع شاخصه اصلی این جریان پوششی از نفاق است که شناسایی گستره، عمق و پیچیدگی آن جامعه را با مشکل مواجه می‌کند.

وی گفت: ادامه تهدید و تداوم تحریم دو علت دارد که یکی نوع شعار و رفتار و عملکرد دولتمردان ما در قبال آمریکاست. یعنی وقتی دولتمردان می‌گویند ما نمی‌توانیم در برابر آمریکا بایستیم، آنهم با شعارهای بعضاً توخالی و یا این‌که چرا باید با آمریکا طوری حرف بزنیم که ما را تحریم کند و یا دولتی که مسئولان دیپلوماسی آن می‌گویند: آمریکا با یک موشک می‌تواند سیستم ما را به هم بریزد و حرف‌های دیگر از این دست، چرا آمریکا از این موقعیت استفاده نکند و به تهدید خود ادامه ندهد؟

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها امید زیادی به دولت داشته و سفره گسترده‌یی را برای تغییر رویکرد دولت و تز «همزیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا» پهن کرده بودند. در واقع نوع مدیریت خامنه‌ای باعث شد نسخه مشابه شوروی در ایران عملی نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر