جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ اردیبهشت ۸, جمعه

آخوند احمد خاتمی: در سالهای اخیر دشمنان از حالت تدافعی خارج و حالت تهاجمی به خود گرفته‌اند

لينك به منبع:
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی


آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار امروز تهران 8 اردیبشهت 96 با حمله به آخوند روحانی به تبیین رئیس‌جمهور جدید پرداخت و گفت «ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در عرصه حل مشکلات معیشتی مردم هم برنامه داشته باشد و هم توان کار کردن و خستگی‌ناپذیر باشد. دشمنان در حال جنگ تمام عیار فرهنگی با ما هستند که فضای مجازی بخشی از این میدان نبرد است که اخلاق و هویت نظام اسلامی را هدف قرار داده است. کسی باید انتخاب شود که این جنگ را باور داشته و رزمنده این میدان باشد زیرا بعضی باور ندارند و می‌گویند این جنگ نیست و یک تعامل فرهنگی است».

وی افزود: «احساس این است که طی سالهای اخیر دشمنان از حالت تدافعی خارج و حالت تهاجمی به خود گرفته‌اند، ما باید کسی را برگزینیم که منطق امام را داشته باشد و به اهانت‌های آمریکایی‌ها در هر سطحی که هست پاسخ محکم بدهد. رئیس‌جمهور باید قانونمدار باشد نه باندمدار و حزب‌مدار و به هیچ کس اجازه رانت‌خواری سیاسی و اقتصادی ندهد».

آخوند خاتمی خاطرنشان کرد: «ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در مبارزه با فساد قاطع عمل کند و اولاً منافذ ایجاد فساد را ببندد، تفکر ضداشرافیگری داشته باشد و ساده‌زیست و متواضع باشد. برای حل مشکلات کشور نگاهش به درون باشد و از تکیه کردن به خارج و به‌خصوص دشمنان بپرهیزد، زیرا ملت ایران توان حل مشکلات را دارند. رئیس‌جمهور آینده در مقابل منتقدان سازنده باید آنها را تشویق کند نه این‌که زبان آنها را ببندد. ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که ولایتمداری را در عمل نشان داده باشد چون بازار شعار و حرف بسیار گرم است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر