جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه

واکنش خشم آلود رژیم آخوندی نسبت به تمدید مأموریت عاصمه جهانگیر

لينك به منبع:
عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه حقوق بشر

عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه حقوق بشر


رژیم ضدبشری آخوندی خشم خود را نسبت به تمدید مأموریت عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه حقوق‌بشر نشان داد و آن را «فاقد ضرورت، وجاهت و پشتوانه حرفه‌یی» دانست.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم روز جمعه و بلافاصله پس از تصویب این قطعنامه گفت: «گزارشگری که.. به این سمت منصوب شده است، با مشکل اساسی در اصالت و مشروعیت خود مواجه است و طبعاً نمی‌توان انتظار داشت تا مأموریت خود را بر اساس اصول مصرح در شرح وظایف گزارشگران ویژه از جمله ضرورت رعایت استقلال، انصاف، بی‌طرفی و حرفه‌یی گری انجام دهد؛ این وضعیت تأسف‌بار را می‌توان در رفتار و عملکرد گزارشگر قبلی و جدید به‌روشنی مشاهده کرد.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر