جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

خامنه‌ای: فقط آنهایی که گوشهای شنوا دارند صدای توپ دشمن را می‌شنوند

لينك به منبع:
خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع

خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع


خامنه‌ای در دیداری با مزدوران بسیجی، به نگرانیهای سرسپردگانش نسبت به موقعیت بحرانی خودش و نظام ولایت‌فقیه اذعان کرد. وی ضمن مقایسه اوضاع رژیم با شرایط بحرانی جنگ ضدمیهنی، گفت فقط آنهایی که گوشهای شنوا دارند صدای توپ دشمن را می‌شنوند

خامنه‌ای: بعضی‌ها می‌آیند می‌گویند «ما دلمان به‌حالتان خون است» ؛ می‌گویم بیخود! من راحتم، من دارم حرکت می‌کنم، من دارم حرکت را می‌بینم، برای من روشن است که دارد چه اتّفاقی در کشور می‌افتد؛ بله البتّه، دشمنی هست، مخالفت هست، اگر نبود باید تعجب می‌کردیم، خیانت می‌کنند، خباثت می‌کنند، پست‌فطرتی نشان می‌دهند ــــ از این کارها همه [شان] دارند

حالا با وضع دوران دفاع مقدّس هم فرق دارد؛ آنجا صدای توپ دشمن را همه می‌شنفتند، این‌جا صدای توپ را فقط گوشهای شنوا می‌شنوند، همه نمی‌شنوند.


آخوند امامی کاشانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در وحشت از چرخش اوضاع در سطح بین‌المللی علیه رژیم، باندهای آشفته رژیم را به وحدت دعوت کرد.

امامی کاشانی: نکته‌یی که می‌خواستم این‌جا عرض کنم این است که مسأله وحدت کلمه در امروز چه نقشی داره، نگاه کنید به دنیا، ببینید دنیا نسبت به ایران چه نظری داره، چه قضاوتی داره، به قول عوام چه آشی برای ایران پخته‌اند، چی دارند میگن

پاسدار سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران برای روحیه‌دادن به بسیجیان هراسان نظام گفت:‌ امروز موشکهای ما پیشرفته شده، تا جایی که توانستیم با موشکهای منحنی‌زن دوربرد شناورهای متحرک در دریا را با دقت صددرصد مورد اصابت قرار دهیم.

آخوند احمد خاتمی، در سخنرانی خود در ارومیه با ابراز نگرانی از موج مخالفتها با رژیم آخوندی در شبکه‌های اجتماعی گفت: دشمن این را القاء می‌کند که ملت از (نظام) بریده‌اند. در شبکه‌های مجازی باور شما و فرزندان شما را نشانه گرفته‌اند و ما استفاده از این فضاها را توصیه‌ نمی‌کنیم اما در این فضاها شایعه می‌کنند که نظام در حال فروپاشی است.

این مهره خامنه‌ای با طعنه به آخوند روحانی گفت: در مورد برجام همه یک‌صدا، به نقض عهد از سوی آمریکا معتقدیم. دشمن برای نفوذ در پی ایجاد رابطه با (نظام) است و مذاکرات راهی برای تحقیر است که می‌گویند سر میز مذاکره بنشینید ولی آنچه ما می‌گوییم را بپذیرید، باید مراقب این نقشه دشمن بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر