جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

باند مغلوب رژیم خواستار جراحیهای بزرگ در نظام شد

لينك به منبع:
مصطفی تاج-زاده از باند موسوم به اصلاح-طلبان

مصطفی تاج-زاده از باند موسوم به اصلاح-طلبان



باند مغلوب رژیم، ضمن هشدار نسبت به خطرات چرخش اوضاع در سطح بین‌المللی، از خامنه‌ای خواست تا به جراحیهای بزرگ در رژیم تن دهد.

تاج‌زاده، از مهره‌های باند مغلوب رژیم با وحشت گفت: یکی از علل لزوم توجه به آشتی ملی، وضعیت بین‌المللی است. پس از روی کار آمدن ترامپ، احتمالاتی (نظام) ما را تهدید می‌کند و رفع و دفع آنها نیاز به همکاری و هماهنگی همه نیروها دارد، زیرا به نظر می‌رسد ترامپ به‌دنبال بهانه است که با ایران تسویه‌حساب کند.

وی افزود: ما برای جلوگیری از وقوع مسائل جدید نیاز به جراحی‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف داریم که انجامشان مستلزم وفاق ملی است و هیچ‌کدام از جناح‌ها، به تنهایی قادر به تحمل این بار بزرگ نیست... بر این اساس «آشتی ملی» معنایی ندارد، جز این‌که نیروهای سیاسی یکدیگر را به‌رسمیت بشناسند.

آخوند غرویان از باند روحانی نیز گفت: سید حسن خمینی، ناطق نوری و روحانی وظیفه دارند که رسالت تاریخی خود را (در زمینه آشتی در نظام) انجام دهند.

در واکنش به حملات باند خامنه‌ای برای جلوگیری از دور دوم ریاست آخوند روحانی، قاضی‌زاده وزیر بهداشت رژیم اعلام کرد روحانی در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم شرکت خواهد کرد.

این در حالیست که باند خامنه‌ای با اعلام یک تشکل، فعالیتهای خود را برای معرفی یک کاندیدا آغاز کرد و پیوستن پاسدار رضایی و پاسدار ذوالقدر به این ائتلاف، با واکنش منفی باند روحانی روبه‌رو شده است.

از سوی دیگر باند خامنه‌ای در درون خود با اختلافاتی روبه روست. پاسدار سعید جلیلی خطاب به تشکل جدید باند خامنه‌ای هشدار داد: کسانی‌که می‌خواهند زیرآبی بروند، با یک افت سنگین مواجه خواهند شد.

اما محمدرضا باهنر، از مهره‌های اصلی باند خامنه‌ای به سعید جلیلی پیشنهاد داد که ورود جداگانه به عرصه انتخابات نداشته باشد.

همچنین روزنامه حکومتی آرمان نوشت: (این اظهارنظرها نشان می‌دهد) هنوز (رقیبان روحانی) در رسیدن به یک کاندیدای واحد با یکدیگر به تفاهم نرسیده‌اند و اردوگاه آنان (دچار) درهم ریختگی (است).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر