جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

اعتراف به تعطیلی ۵۰ درصد شهرک‌های صنعتی در ایران

لينك به منبع:
تعطیلی واحدی های صنعتی

تعطیلی واحدی های صنعتی


علیرضا خسروی نماینده سابق مجلس ارتجاع اعلام کرد ”50 درصد شهرک‌های صنعتی تعطیل و 50 درصد باقی مانده هم با کمتر از نصف ظرفیت مشغول کارند“.

خبرگزاری حکومتی بسیج در گزارشی که امروز جمعه 22بهمن منتشر کرد به‌نقل از این نماینده مجلس ارتجاع از باند خامنه‌ای نوشت ”هر روز شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی خواهیم بود از جمله تعطیلی 700واحد طلافروشی و اعتراضات دامدارانی که عرضه شیر با قیمت پایین برایشان صرفه نداشته است“.

وی که در گفتگویی با این خبرگزاری حکومتی شرکت کرده بود با حمله به روحانی و باند او با زیر ضرب بردن آمار و ارقام دروغ دولت آخوند روحانی گفت : ”باید از آقای نوبخت پرسیده شود که چگونه تورم را امسال تک رقمی می‌کنید، حداقل 7500 واحد تولیدی راکد را شناسنامه‌دار کردید، به نوعی این صحبت ها فرار از ناموفقیتها بوده است تا سرپوشی باشد که ناکامی‌های اقتصادی در دولت یازدهم مشاهده نشود“.

این کارگزار رژیم با اشاره به رکود بخش صنعت اضافه کرد ”آنچه در بخش اقتصاد می‌بینیم، بازده اقتصادی وجود ندارد، 50 درصد شهرک‌های صنعتی تعطیل است، 50 درصد باقیمانده هم با ظرفیت کمتر از 30 درصد کار می‌کنند، اگر آقای نوبخت بتواند فعال سازی شهرک‌های صنعتی را به صددرصد برساند و آمار بیکاری، مشکلات مسکن و ازدواج جوانان را رفع کند تورم یک رقمی پذیرفتنی است آمار ارائه شده توسط دولت با واقعیت تولیدی برابری ندارد“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر