جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

آخوند محسنی اژه‌ای: یکی از اعضای تیم هسته‌یی دولت احمدی‌نژاد به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود

لينك به منبع:
پاسدار احمدی نژاد به همراه تیم هسته‌یی او

پاسدار احمدی نژاد به همراه تیم هسته‌یی او


غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه رژیم روز یکشنبه 10بهمن 95 در جمع مأموران اطلاعات سپاه پاسداران اذعان کرد: یکی از اعضای تیم هسته‌یی دولت احمدی‌نژاد به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات به بیگانگان دستگیر شده بود.

محسنی اژه‌ای به نام این جاسوس اشاره‌یی نکرد. وی گفت: «زمانی در دولت احمدی‌نژاد با یکی از کسانی که در تیم هسته‌یی آن زمان بود کار اطلاعاتی شده بود، بنده معتقد بودم که آن فرد «جاسوس اصطلاحی» است و وی دستگیر شد. این فرد یکی از کارهایش این بود که به طرف مقابل یاد می‌داد که اگر شما می‌خواهید پیروز شوید چه بگویید و در نظام ما افراد روی چه چیزی حساس هستند و آنها را راهنمایی می‌کرد که چگونه مذاکره کنید و در نظام ما چه کسانی می‌خواهند این مسأله هسته‌یی صلح‌آمیز به‌عنوان مسأله ملی جلو برود و چه کسانی می‌خواهند که جلو نرود.»

وی افزود: «این فرد دستگیر شد و زمانی که بنده در وزارت اطلاعات بودم در مرحله اول و در بازپرسی با من تماس گرفتند و گفتند که در گزارش کارشان چه چیزی نوشته‌اند، بنده گفتم که کلمه جاسوس را ننویسید، بلکه اتهام وی را ارائه اطلاعات غیرمجاز به بیگانه بنویسید که آنها مطرح کردند بازپرس می‌گوید این فرد جاسوس است. البته ایشان قاضی پرونده است و اینگونه تشخیص می‌دهد اما من از آنها خواستم که به بازپرس بگویند که فلانی می‌گوید عنوان جاسوس را به وی تفهیم نکنید.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر