جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۶, چهارشنبه

بازداشت شهناز اکملی مادر شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای قیام ۸۸

لينك به منبع:
 شهنازاکملی مادر شهيد مصطفي كرم بيگي

شهنازاکملی مادر شهيد مصطفي كرم بيگي


بنا‌ به گزارشهای منتشر شده مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی بامداد صبح امروز چهارشنبه 6بهمن وحشیانه به منزل شهناز اکملی مادر شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای قیام 88 حمله کرده و پس از بازرسی منزل، او را بازداشت و با خود به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

بنا‌ به این گزارش: ”۵ الی ۶ مأمور لباس‌شخصی که در این حمله شرکت داشتند، همچین تمامی وسایل مربوط به خانم اکملی را از جمله وسایل الکترونیکی-ارتباطی او را ضبط و با خود بردند“.

خاطر نشان می‌شود مصطفی کریم بیگی در تاریخ ۶ دی مصادف با روز عاشورای سال ۸۸ در حوالی خیابان نوفل لوشاتوی تهران از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله مأموران جنایتکار رژیم قرار گرفت و به‌شهادت رسید.
خانواده این شهید راه آزادی تا روز ۲۱ دی ماه که عکس او را در پزشکی قانونی کهریزک پیدا کردند هیچ اطلاعی از وی نداشتند و فکر می‌کردند که فرزندشان دستگیر و زندانی شده است. در این مدت مأموران جنایتکار رژیم با تماسهای مشکوک و تهدیدآمیز از طریق تلفن دستی او، اقدام به اذیت و آزار خانواده‌اش می‌کردند.
آنها همچنین بدون اطلاع و حضور اعضای خانواده پیکر مصطفی کریم بیگی را در خارج از تهران دفن کردند و به خانواده وی خبر دادند که مراسم خاکسپاری غروب آن روز در یکی از شهرکهای شهریار به نام وحیدیه انجام می‌شود و تنها پدر و مادر و خواهر او امکان حضور در این مراسم را دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر