جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

برآشفتگی رژیم ایران از تظاهرات جهانی علیه کشتار مردم حلب

لينك به منبع:
حمید بعیدی نژاد سفیر رژیم در لندن

حمید بعیدی نژاد سفیر رژیم در لندن


حمید بعیدی‌نژاد سفیر رژیم آخوندی در لندن با برآشفتگی از تظاهرات گسترده در مقابل سفارتخانه‌های رژیم در ترکیه، فرانسه و انگلستان نوشت: «عده‌ای مغرض با سوء‌استفاده از جریان خبری رسانه‌های غربی تلاش کردند مردم بی‌اطلاع را برای اعتراض جلوی سفارتهای ایران بکشانند… اطلاعات موثق نشان می‌دهد که سازمان (مجاهدین) … در پوشش حمایت از اقدامات انسان‌دوستانه از مردم حلب نقشی کلیدی در این فعالیتها ایفا می‌کند؛ هوشیار باشیم».

خاطرنشان می‌شود روز شنبه 27آذر تظاهرات گسترده‌یی در مقابل سفارتخانه‌های رژیم در کشورهای مختلف برگزار شد و تظاهر کنندگان کشتار مردم حلب توسط پاسداران را محکوم کردند.

تلویزیون الجزیره نیز در گزارشی از تظاهرات پاریس گفت: در این تظاهرات نمایندگان مقاومت ایران نیز شرکت داشتند و در همبستگی با شهر مقاوم حلب مشعلهایی را با خود حمل می‌کردند و علیه جنایات رژیم حاکم بر ایران در سوریه شعار می‌دادند.

تلویزیون العربیه از پاریس گزارش داد: تظاهر کنندگان در مقابل سفارت رژیم ایران در پاریس شعار می‌دهند: پوتین قاتل است و خامنه‌ای قاتل است. آنها خواستار خروج رژیم ایران از سوریه و از حلب هستند آنها. شعار می‌دهند ایران برو بیرون - تا حلب آزاد شود-

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد در ترکیه اعضای سازمانهای مردمی و همچنین گروهی از سوریهای مقیم این کشور در برابر کنسولگری رژیم ایران در استانبول، تظاهرات کردند و کشتار غیرنظامیان در شهر حلب توسط مزدوران رژیم آخوندی را محکوم کردند. شرکت کنندگان با سردادن شعارهای «رژیم قاتل ایران، از سوریه بیرون برو»، «حلب قبرستان ایران خواهد شد» و «مردم حلب تنها نیستند» ؛ انزجار خود را از جنایات رژیم اسد و رژیم آخوندی اعلام کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر