جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

ترکان در برابر باند خامنه‌ای: «جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد مسیر تعامل با جهان را ادامه دهد!»

لينك به منبع:
اکبر ترکان

اکبر ترکان


سایت حکومتی تدبیر وابسته به باند روحانی حرفهای ترکان مشاور ارشد آخوند روحانی را که روز 27آذر در رابطه با برجام مطرح کرده، درج کرده است.
این مهره دولت روحانی رو در روی موضع خامنه‌ای و باند وی و حتی مواضع خود روحانی و... در مورد این‌که برجام نقض شده و عکس‌العمل نشان خواهند داد گفته است «هیچ تردیدی نداریم که برجام معتبر است و جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد مسیر تعامل با جهان را ادامه دهد».

وی سپس مانند رئیسش پای خامنه‌ای را وسط کشیده و گفته است: «دولت یازدهم با رهبری های.. رهبر.. توانست یک تهدید بزرگ را از سر ملت دور کند.»
ترکان سپس تأکید می‌کند که: «ایران به برجام احترام می‌گذارد و هر اشکالی هم داریم از راههای قاعده‌ها سیاسی شناخته شده دنیا و طبق تأکید رئیس جمهوری با پیگیری از طریق قاعده‌ها دیپلوماتیک آنها را رفع خواهیم کرد.»

وی سپس با نگرانی از انزوای رژیم، احمدی‌نژاد را مورد حمله قرار داده و اضافه می‌کند که: «به‌دلیل رفتارهای ناشیانه عده‌یی، آمریکا ابزارهایی را در اختیار گرفت که با استفاده از این ابزارها توانست همه کشورهای غربی را علیه ما یکپارچه کند.»

مشاور روحانی سپس با وقاحت خاص خود در رابطه با تحریمهای بانکی می‌گوید: «مشکل ما این است که بانکهای ما نمی‌توانند در شرایط امروز ترازنامه‌هایی داشته باشند که مورد قبول بانکهای بین‌المللی باشد و این ربطی به برجام ندارد.»
و در نهایت هم وحشتش را از شرایطی که با آمدن ترامپ در چشم‌انداز است این طور بیان می‌کند: «دراین شرایط که رئیسی از جنسی که ما می‌شناسیم در ایالت متحده آمریکا بر سرقدرت آمده، نباید پیشتاز شویم که تحریمها را برگردانیم و چه اصراری است که عده‌یی کوشش می‌کنند بگویند برجام تمام شده است.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر