جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۷, پنجشنبه

وطن امروز: فعالیت های ضد آزادی بیان روحانی در پس پرده، سرکوبگرانه‌تر از جلوی پرده اوست

لينك به منبع:
آخوند حسن روحانی-آرشیو

آخوند حسن روحانی-آرشیو


روزنامه باند خامنه‌ای به‌نام وطن امروز 27 آبان 95 در درگیری باندی طی مطلبی با عنوان «پشت صحنه با پنبه سر ببریم!» به آخوند روحانی و ادعای آزادی بیان وی حمله کرده و نوشته است: «رئیس‌جمهوری که برای دادگاهی کردن حتی به تیتر‌های اقتصادی درباره بازار بورس هم رحم نکرده است وقتی در نمایشگاه مطبوعات حرف از آزادی بیان زد و گفت «نباید با بهانه‌های واهی، قلم‌ها را شکسته و دهانها را ببندیم، باید در جامعه با صدای بلند آزادی مسئولانه را فریاد بزنیم». برای هیچکس باورپذیر نبود که او با آن همه سابقه امنیتی و با این همه برخورد با رسانه‌ها سخن از آزادی بیان بزند».

این روزنامه سپس روحانی را این‌طور تعریف می‌کند: «دوباره باید منتظر افاضاتی جدید و حاکی از همان روحیه سرهنگ‌مآبانه امنیتی باشیم. فقط این میان یک جهش در رفتار این امنیتی‌های دولتمرد دیده می‌شود و آن این‌که بیشتر به ضرورت حفظ ظاهر پی برده‌اند و دیگر در علن به جهنم حوالت نمی‌دهند».

وطن امروز خامنه‌ای بعد از این‌که روحانی را فردی با روحیه ”سرهنگ مابانه ”معرفی می‌کند که به ”ضرورت حفظ ظاهر ”پی برده، به صراحت او را ناصادق و دو رو می‌خواند و می‌نویسد: «در نیمه پنهان شخصیت رئیس‌جمهور رفتار امنیتی به مراتب بیشتر از این نیمه عیان آن است و فعالیت‌های ضدآزادی بیان وی در پس پرده بسیار سرکوب‌گرانه‌تر از فعالیت‌های جلوی پرده او است. این گزاره مشخص کرد همان چند جمله از آزادی بیان در نمایشگاه مطبوعات نیز از سر صدق نبوده و حتی از جنس ضدیت علنی هم نیست که انسان تکلیفش با او مشخص باشد، بلکه این از آن جنس‌های بد دورویی است که حتی نه‌تنها ما منتقدان باید حساب کارمان دست‌مان باشد، بلکه موافقان هم باید حواس‌شان جمع باشد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر