جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۱, جمعه

آخوند احمد خاتمی: وحشت از فضای مجازی و روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید در آمریکا

لينك به منبع:
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی


آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار تهران نگرانی رژیم از فضای مجازی را ابراز کرد و گفت: اما در دوره ما یک عرصه دیگری پیدا شده به نام فضای مجازی؛ در گذشته یکی به یکی دروغ می‌گفت، اما امروز یک دروغ در فضای مجازی گروه کانال کذا و کذا به توان 100 میشه به توان هزار میشه به توان هزاران میشه باید بپردازیم به این حوزه، عقیده‌ام در باب فضای مجازی این است که فضای مجازی می‌تواند فرصت باشد و می‌توان آسیب باشد، اگر ارزشیها وارد این صحنه شدند هدایت این فضا رو به‌عهده ‌گرفتند می‌شود فرصت اما اگر غیرارزشیها آمدند بحرانزا هستند از جمله آسیبهای بحرانزا همین قصه دروغ هست. … بعضی‌ها هم امروز در رابطه با فضای مجازی اینطوری میگه اس.ام.اس برام آمده! پیامک برام آمده! عزیز من فیلتر داشته باشید.

آخوند احمد خاتمی با حمله به باند رفسنجانی – روحانی گفت: کسانی در داخل می‌نشینند نسخه می‌دهند که حل مشکلات کشور در گرو سازش با آمریکاست، کشوری که خودش بحران‌زده است، بدبخته، می‌خواهد کشور دیگر رو نجات بده!

عضو خبرگان ارتجاع نگرانی خود را از روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا نشان داد و گفت: می‌خواهم یک نصیحتی داشته باشم به رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا. به او بگویم اگر راه شما همون راه پیشینیان تون باشه مطمئن باشید که سرانجام شما سرانجام همون‌ها خواهد بود، پیشینیان شما چند ویژگی داشتند، شما اشتباهات پیشینیان تون رو تکرار نکنید: … پرونده‌شون تو ایران اونقدر سیاه است که نگو و نپرس… حمایت از (مجاهدین)، حمایت از فتنه‌گران اینها چیزهایی است که هر چه از دست شون بر آمد علیه نظام اسلامی انجام دادند. …

آمدی تو مناظرات می‌گی ملت ایران تروریست اند، خجالت نکشیدی؟ اگر یک جو مردانگی داشته باشی باید از ملت ایران عذرخواهی کنی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر