جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

تجمعهای اعتراضی در بروجن، زرند و تبریز

لينك به منبع:
اعتصاب کارگران شرکت نهان گل بروجن  عکس آرشیو

اعتصاب کارگران شرکت نهان گل بروجن عکس آرشیو


در بروجن کارگران شرکت روغن نباتی نهان گل در این شهر صبح امروز شنبه 29 آبان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده و واریز نشدن حق بیمه اعتصاب کردند... حقوق این کارگران از مرداد ماه سال جاری و حق بیمه آنها از اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون پرداخت نشده است. کارگران می‌گویند در صورت هر گونه حادثه و یا بیماری، خود و خانواده‌هایشان نمی‌توانند از مراکز درمانی استفاده کنند. گرداننده این شرکت که در تهران به‌سر می‌برد با حضور در جمع کارگران اعتصابی آنها را تهدید به اخراج کرد.

در زرند کرمان جمعی از کارکنان بیمارستان سینای این شهر امروز شنبه 29 آبان در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.. و به تعطیلی بیمارستان اعتراض کردند.. و خواستار بازگشایی آن شدند. معترضان در این تجمع می‌گویند: می خواهیم بپرسیم هدف از تعطیلی بیمارستان سینا چیست؟!. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده بخش‌هایی از بیمارستان سینای زرند در پی زمین‌لرزه‌های اخیر به بیمارستان امام علی منتقل شده است.

در تبریز نیز جمعی از اهالی روستای کجوار روز جمعه 28 آبان در اعتراض به آلودگی هوای ناشی از عملکرد پالایشگاه تبریز تجمع کردند... تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: هوای پاک حق مسلم همه انسانها است، ما اعتراض داریم، به هوای پاک نیاز داریم و ما بچه‌ها چه گناهی داریم که باید در این هوای آلوده نفس بکشیم؟.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر