جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

پاسدار شریعتمداری: ترامپ عاقل‌تر از آن است که برجام را تمام و کمال به نفع آمریکا است، پاره کند

لينك به منبع:
پاسدار شریعتمداری

پاسدار شریعتمداری


پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان 23 آبان 95 تحت عنوان ”وحشت مصنوعی ”رو در روی رفسنجانی روحانی، در رابطه با برجامی که خامنه‌ای بارها بر رعایت آن تأکید کرده، نوشت: «ترامپ.. عاقل‌تر از آن است که برجام را یعنی سندی را که تمام و کمال به نفع آمریکا تهیه و تصویب شده است، پاره کند و یکی از دستاوردهای بزرگ و پرسود آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌یی با ایران را نادیده بگیرد».

این پاسدار سپس پا را فراتر گذاشته و می‌نویسد: «چه دستاوردی بالاتر و بزرگ‌تر از آن که ترامپ این سند نه فقط بی‌خاصیت بلکه حاوی ”خسارت محض ”را پاره کرده و ملت ایران را از شر آن خلاص کند!».

شریعتمداری سپس روی دعوای اصلی این روزها یعنی جنگ قدرت برای نمایش انتخابات دست می‌گذارد و می‌نویسد: «در این نقطه عامل دیگری در محاسبات مدعیان اصلاحات به میدان می‌آید و آن انتخابات 96 است. با این توضیح که دولت برای جلب آراء به دستاورد قابل ارائه نیاز مبرم و جدی دارد».

نماینده خامنه‌ای در کیهان، اوج ذلت و ضعف رژیم را با آوردن این نقل‌قول بارز می‌کند: «روز 11 اکتبر 2013 - مهرماه 92 و در آغاز مذاکرات - وبسایت رادیو فرانسه در تحلیلی نوشت ”ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش حقوق ملی می‌بیند ”! و نتیجه گرفته و توصیه کرد که «صبوری خریدار (غرب) وضعیت فروشنده را دشوارتر و قیمت فروش را کمتر خواهد کرد»!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر