جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۱۵, شنبه

نمایشگاه دادخواهی قتل عام ۶۷ در هامبورگ

لينك به منبع:
 
نمایشگاه دادخواهی قتل عام ۶۷ در هامبورگ
هواداران و حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران و ایرانیان آزاده در مرکز شهر هامبورگ نمایشگاهی از اسناد و تصاویر زندانیان مجاهد که در سال ۶۷ بفرمان خمینی جلاد قتل عام شدند و ۲۴ شهید قهرمان مجاهد خلق که در ۷ آبان۹۴ در موشک باران لیبرتی به شهادت رسیدند برگزار کردند.
گروههای زیادی از شهروندان آلمانی از این نمایشگاه دیدار کردند و جنایت بزرگ رژیم آخوندی علیه مردم ایران را محکوم کردند.
در این نمایشگاه علاوه بر دو تن از خانواده شهیدان قتل عام سال ۶۷، نمایندگان انجمن ایرانیان هوادار مجاهدین در هامبورگ، و انجمن های زنان و جوانان و انجمن دوستی ایران و سوریه و انجمن علیه شکنجه و اعدام سخنرانی کردند و گوشه هایی از حنایات رژیم حاکم بر میهن را بازگو کرده و فعالیت های خود را در راستای مبارزه برای آزادی ایران و جنایات رژیم علیه مردم بیدفاع سوریه توضیح دادند.
نمایشگاه دادخواهی قتل عام ۶۷ در هامبورگ
فردين ماهوتچيان از انجمن هوادران مجاهدین در شهر هامبورگ طی سخنانی گفت:
درتابستان ۶۷ خميني دجال عزم جز م كرده بود كه كار مقاومت و مخالفان اصلي خودش را يكسره كند و شروع به كشتار دسته جمعي مبارزين و مجاهدين در زندانها كرد. وی بااشاره به سخنان آقای منتظری به هیات مرگ خمینی که پس از ۲۸ سال بار دیگر این جنایت علیه بشریت را در معرض افکار عمومی قرار داد، گفت پیام خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران برای دادخواهی خون شهیدان، بر عهده هر ایرانی آزاده می گذارد که با فعالیت های خود، مقامات این رژیم جنایتکار را به پای میز محاکمه بکشانند. ما همگي عزم جزم كرده ايم كه در اين جنبش دادخواهي با حد اكثر توان، به ياري خانم مريم رجوي بشتابیم.
در قسمتی دیگر از این نمایشگاه جنایت ضدبشری رژیم و مقاومت سرفراز مردم ایران، متين دوست محمدي از انجمن جوانان هامبورگ طی سخنان کوتاهی به یکی از جنایتهای رژیم ایران اشاره کرد و گفت:‌ طبق قانون ملاها در ايران دختران از نه سال و پسران از پانزده سال ميتوانند محاكمه و مجازات بشوند. طبق گزارش عفو بین الملل در ايران كودكان قبل از رسيدن به سن قانونى محاكمه ميشوند و حكم مرگ ميگيرند و تعداد اين كودكان در سال گذشته به ٤٩ نفر ميرسد.

سخنران بعدی خانم معصومه غلامي خواهر 4 شهيد مجاهد خلق بودوی گفت:‌
من معصومه هستم خواهر احمد غلامي ، برادرم 13 ساله بود بعد از 30 خرداد سال 1360 دستگير شدو به 7 سال زندان محكوم شداكثر اوقات در سلولهاي انفرادي بود. سه سال در انفرادي گوهر دشت بوداكثر اوقات ملاقاتي نداشت پاسدارها برای فشار بیشتر به او، حتي در سلول را زمان تقسیم غذا باز نميكردند تا او هیچکس از جمله روي كريه آنها نبيند و از زير در به او غذا ميدادند. او با جورابش  و مقداری نخ براي خودش توپی درست كرده بودتا در سلول كوچك ازحركت نماند و ورزش ميكرد. او را در آذر ماه ۱۳۶۷ وقتی که تنها مدت کوتاهی به پایان زندانش باقی مانده بود چندماه پس از شروع قتل عام زندانیان سیاسی بفرمان خمینی جلاد، به اوين بردند  ودر يك بیدادگاه به او ميگويند تو منافقي يا مجاهدي؟ احمد روي ميز دادگاه ميکوبد و ميگويد من مجاهد خلقم و ميخواهم بروم پهلوي يارانم....
به مادرم گفته بودند بيا آن تيرهايي را كه ما به او زده ايم پولش را بدهيد تا ما خاكش را به شما نشان بدهيم.مادرم درجواب ميگويد سنگ سياه ارزاني خودتان من سري را كه درراه خدا دادم پس نميگيرم براي همين ما  نه مزارش را ميدانيم كجاست ونه ساكي از او بما دادند. فقط  چند نامه کوتاه از او  داشتيم، آنهم فقط سه خط ميتوانستند بنويسند و ميدادند به ما و ما بايد همان نامه را بر ميگردانديم.
خانم غلامی افزود:‌ من از سازمانهاي بين المللي ميخواهم كه اين جانيان و دجالان را پاي ميز محاكمه بكشانند..... بايد كاري كنيم كه اين جانيان به پاي ميز محاكمه كشيده شوند.خانم غلامی آنگاه وصیت نامه مجاهدشهید احمد غلامی را قرائت کرد:
وصيت نامه مجاهد شهيد احمد غلامی
از هابيل تا حسين و ازحسين تا مجاهدين
كاروان تكامل بدون وقفه عاشقانه و شتابان بسوي توحيد ورهايي و يگانگي به پيش ميرود هرچه ميگذرد حركت و مسير اين كاروان پيچيده ترو دشوارترميگردد .راهنمايي اين كاروان در هر مرحله اي از تكامل به عهده پديده اي مشخص ميباشد.كه از ساير پديد ه ها متكامل تر ميباشد. اكنون مشعل سرخ و پرچم خونين اين كاروان در دست سازمانهاي انقلابي و درراس همه آنها سازمان مجاهدين خلق ايران ميباشد.راستي كه چه رسالت بزرگي و جقدر شكوهمند.خدايا شكر كه چنين رسالت بزرگي به مجاهدين بخشيده اي پس آنان را در به پايان رساندن اين راه و رسالت بزرگ ياري كن خدايا شكر كه بر من منت نهادي و مرا از مجاهدين قرار دادي و عشق خودت و خلقت را درقلبم نهادي . خدايا آتش اين عشق را در سراسر وجودم فروزان گردان و به من توان و نيرو ببخشاو انيگزه ام را قوي گردان تا جان در بدن دارم به آرمان و ادامه راه مجاهدين وفادار واستوار بمانم...
آري بايد با كاروان تكامل رفت براي رسيدن به رشد وآزادي بايد مبارزه و فداكاري كرد مگر حيات و زنده ماندن جز اين مفهومي دارد.نبردي مقدس پيگير و بي امان براي آزادي و رهايي از استبداد و استعمار  و استثمار آنهايي كه ازرفتن اين راه سر باز زدند و تن به اسارت دادند نابود و هلاك گرديدند. اين درس بزرگ تاريخ است امپرياليستها  و مرتجعين رو به زوال به خيال واهي خود ميپندارند كه ميتوانند مانع حركت و سد راه اين كاروان عاشق و عاشق رهايي گردند و لي بايد بدانند كه سخت در اشتباهند.سيل خروشان اين خلق قهرمان خوابهاي عنكوتي آنار را همچون كف آب به كنار خواهد زد ،وبه راه خود ادامه خواهد داد تا قله فتح و پيروزي ادامه خواهند داد. بيچاره خميني وخميني پرستان كه در مقابل نسل ايمان و مقاومت قرار گرفته ا ند و به خيال واهي و پوچ خود ميخواهند جاودانه تاريخ باشند ولي بايد بدانند.كه سرنوشتي جز اجداد تاريخي  فرعون و فرعونيان را ندارند . اين ولي بايد بدانند كه سرنوشتي جز سز نوشت اجداد تاريخي خود  اين سنت خدا و قانون خدشه ناپد تاريخ و تكامل راست .و نيز نميشود آنرا تغيير داد.
پر رهرو باد راه مجاهدين راه خدا و خلق ، راه رهايي وآزادي جاودانه باد خاطره پرشكوه شهداي خلق بخصوص شهداي به خون خفته مجاهدين خلق ايران . بر قرار باد جمهوري دموكراتيك اسلامي ايران
مرگ بر خميني ، سلام بر مسعود. سلام بر موسي ، سلام بر خلق، سلام بر آزادي ،
2 مهر 1360
 خواهر 4 شهید مجاهد خلق همچنین شعری از مجاهدشهید محمد غلامی خواند که در عملیات کبیر فروغ جاویدان به شهادت رسیده است.
این نمایشگاه به مدت هفت ساعت در مرکز شهر هامبورگ برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر