جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

حمله آخوند لاریجانی به رئیس‌جمهور رژیم در خصوص آزادی مطبوعات

لينك به منبع:
حسن روحانی و آخوند صادق لاریجانی

حسن روحانی و آخوند صادق لاریجانی


آخوند صادق لاریجانی طی سخنانی در تاریخ 17آبان 95 که توسط رسانه‌های حکومتی منعکس شد ابراز داشت: «برخی می‌گویند قلمها را به بهانه‌های واهی نشکنیم یا دهانها را به بهانه‌یی غیراساسی نبندیم؛ واضح است خطاب آنان به دستگاه قضایی است. این نوعی افترا به قوه قضاییه است و بلکه توهین و عجیب است کسانی که چنین افتراها و اهانتهایی را به قوه قضاییه روا می‌دارند، مدام هم دم از اخلاق و اسلام می‌زنند. اینگونه افتراها و توهین‌ها با کدام اخلاق و اسلام، سازگار است؟! اینگونه افتراها به قوه قضاییه و تضعیف دستگاه قضایی به سود چه کسی است؟»

آخوند لاریجانی رو به رئیس‌جمهور ارتجاع حسن روحانی گفت: «برادر بزرگوار شما خودتان شفاهاً یا کتباً با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته‌اید که چرا با فلان روزنامه یا فلان سایت برخورد نمی‌کنید یا نزد مقام معظم رهبری گلایه می‌کنید که چرا دستگاه قضایی با فلان روزنامه برخورد نکرده است. اما وقتی در بین اهالی مطبوعات و رسانه حضور می‌یابید ندای آزادی مطبوعات سر می‌دهید و این‌که قلم‌ها را نشکنید و دهانها را نبندید! البته ما به هیچ کدام از این سخنان کاری نداریم و راه قانونی خود را می‌رویم.»

شایان ذکر است که آخوند روحانی در جریان سخنرانی در نمایشگاه کتاب رژیم به تاریخ 15آبان ماه گفته بود: نباید دهانها را با بهانه‌های واهی بست، و یا «از قلم شکسته و دهان بسته کاری ساخته نیست» و «امنیت تنها با تفنگ» حفظ نمی‌شود.

آخوند روحانی همچنین «رانت اطلاعاتی را بلای بزرگ در کشور» دانسته و گفته بود که «چطور از یک پرونده‌ای، یک روزنامه‌ای زودتر از رئیس آن قوه خبر دارد؟ رانت اطلاعاتی برای جامعه ما بلاست».

اظهارات آخوند صادق لاریجانی بیش از پیش نقاب از چهره آخوند حسن روحانی برمی‌دارد و به‌خوبی روشن می‌سازد که هر دو جناح این رژیم بر سر سرکوب آزادیها در جامعه ایران متفق‌القول هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر