جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

افزایش مخاصمات درونی رژیم بر سر نتایج برجام

لينك به منبع:
 
مخاصمات درونی رژیم بر سر نتایج برجام و نیز پس لرزه‌های مربوط به تحمیل سه وزیر جدید به باند خامنه‌ای در مجلس رژیم هم‌چنان ادامه دارد و این در حالیست که مصاحبه‌ها و سخنرانی های پیاپی رفسنجانی با واکنشهای متقابل باند رقیب مواجه شده است.
به دنبال سخنرانی رفسنجانی که در آن بر نقش آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات سابق رژیم در رد صلاحیت او تأکید کرده بود، مصلحی در حمله تندی علیه رفسنجانی او را رأس فتنه نامید و افزود: «رأس فتنه افرادی هستند که امروز قصد به بیراهه کشاندن افکار برای جلوگیری از پاسخگویی در خصوص فساد فرزندانشان را دارند و فتنه‌هایی را در پیش گرفته‌اند».

از سوی دیگر، مشاور رفسنجانی به کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان رژیم، که اظهارات رفسنجایی را تکذیب کرد، پاسخ داد و گفت: می‌خواهید بگویم در جلسه ردصلاحیت رفسنجانی، مصلحی کجا نشسته بود؟
غلامعلی رجایی افزود: من می‌خواهم اینجا از کدخدایی سؤال کنم که توضیح بدهد چه چیزی را تکذیب می‌کند؟ جلسات شورای نگهبان همه ضبط‌وثبت می‌شودتوصیه من این است که مشروح جلسات را منتشر کنید.
در همین حال، آخوند علم الهدی نماینده خامنه ای در مشهد در واکنش به حرفهای باند رفسنجانی و روحانی در مجلس رژیم که باند ولی فقیه ارتجاع را کاسب فتنه توصیف کرده بودند، گفت: یک عده در مجلس، می‌گویند «از فتنه دم زدن تا کی… امروز فتنه در مجلس است».
وی افزود: «امروز یک دار و دسته‌ای در کنار جامعه ولایی، چشمشان به دست آمریکا است و حساب می‌کنند سازش با آمریکا، مشکلات کشور را حل می‌کند».
آخوند علم الهدی با اشاره به رفسنجانی گفت: یک عده از نفس افتاده‌ها، کسانی که خسته شدند، پیر شدند، نفس راه رفتن در مسیر (نظام) را ندارند، (اما) حاضر هم نیستند بروند در خانه بنشینند.
عزت الله ضرغامی، رییس سابق رادیو و تلویزیون رژیم، گفت: «برجام یک داد و ستد بود... متأسفانه مسئولان سخنگوی نیابتی آمریکا شده‌اند. رفتار آمریکایی‌ها را توجیه می کنند و می گویند اینها کار کنگره است و کاری به دولت آمریکا ندارد یا می گویند صبر کنید درست می‌شود».
آخوند دری نجف آبادی امام جمعه خامنه‌ای در اراک گفت: ما نباید به وعده‌های دولت دل خوش باشیم و به این وعده و وعیدها بسنده کنیم، زیرا دولت هنوز نتوانسته حتی 20درصد از بودجه‌های عمرانی را محقق کند».
این حملات شدید به روحانی در حالیست که، مهره‌های باند خامنه‌ای به تشتت در میان خود در زمینه معرفی کاندیدا برای نمایش انتخابات ریاست جمهوری اذعان می‌کنند. رئوفیان از سرکردگان باند خامنه‌ای با سرخوردگی هشدار داد: طیف علی لاریجانی برای رأی آوری روحانی تلاش می‌کنند.

آخوند جعفر منتظری، دادستان کل رژیم، بار دیگر اذعان کرد که در دو بانک ملت و ملی اختلاسی به میزان 1200 میلیارد تومان صورت گرفته است.
هم‌چنین رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس رژیم درباره فساد 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان اذعان کرد: در این فساد، به شکل قانونی به اموال عمومی دستبرد زده شده و قطعاٌ اختلاس است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر