جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

ژنرال احمد رحال: پرچم سفید مطلقاً برافراشته نخواهد شد

لينك به منبع:
ژنرال احمد رحال

ژنرال احمد رحال


روسیه و رژیم اسد حملات هوایی خود را علیه شهر حلب تشدید کردند... در جریان چندین حمله، بیش از 120تن از شهروندان جان باختند و شمار زیادی نیز مجروح شدند. همچنین برخی تأسیسات زیربنایی باقیمانده در حلب نیز تخریب گردید. ژنرال احمد رحال تحلیلگر نظامی سوری درباره علت افزایش این حملات می‌گوید:

ژنرال احمد رحال تحلیلگر نظامی سوری:
روسیه کاملاً ناامید شده و قولهای قاسم سلیمانی که گفته بود اپوزیسیون را نابود می‌کند اگر پوشش هوایی داشته باشد، کاملاً شکست خورده است. به همین خاطر روسیه و پوتین در برابر یکی از دو راه‌حل زیر قرار دارد یا این‌که عقب‌نشینی و شکست در سوریه را اعلام کنند یا این‌که در قتل و کشتار بیشتری در داخل سوریه مشارکت کنند. اما در حال حاضر پوتین تمامی نیروهای زمینی و دریایی و هوایی را وارد این جنگ کرده است. موشکهایی که بر حلب فرود می‌آید اغلب از هواپیماهای روسی شلیک می‌شوند. از ناوهای هواپیمابر هم موشکهای مختلف به حلب شلیک می‌کنند بنابراین حلب در معرض یک جنایت به تمام معنا قرار دارد..

طبعا اپوزیسیون، توانمندیها و تجهیزات نظامی که رژیم اسد و هم‌پیمانان او در اختیار دارند را در دست ندارد. ما ناو هواپیمابر و هواپیما نداریم. ما حتی سلاحهای دفاعی را هم نداریم. تصمیم مقاومت کنندگان در حلب از روز اول مشخص بود. باقیماندن و چسپیدن به زمین تا آخرین نفس.. بنابراین ما منتظر حملات زمینی آنها هستیم. آنها همه چیز را منهدم کردند.. بیمارستانها را تخریب کردند... منازل مردم را تخریب کردند... تمام حومه حلب در زیر آتش آنها و قتل‌عام آنها قرار دارد.

جامعه جهانی که جنایتهای بوسنی.. را تجربه کرده‌ امروز هم شاهد جنایتی دیگر است که در حق انسانیت صورت می‌گیرد. جنایتی را که در حق 350هزار شهروند در داخل شهر حلب صورت می‌گیرد می‌بیند.
کشورهای غربی کاملاً غایب هستند علاوه بر این دولت اوباما به دوستان مردم سوریه فشار می‌آورد که به آنها کمکهایی در راستای دفاع از خودشان ارائه نکنند.
امروز مردم خودشان در برابر سرنوشت خودشان قرار گرفته‌اند. من تأکید می‌کنم که پرچم سفید مطلقاً برافراشته نخواهد شد و حلب به قاسم سلیمانی و پوتین و بشار اسد نخواهد رسید.
مردم حلب با تمام توان و هر آنچه که در اختیار دارند دفاع خواهند کرد و تا آخرین نفر در این شهر باقی خواهد ماند.

 صحنه هاى قتل و كشتار مردم سوریه
 بمباران یك مسجد در شهر حلب
 اعتراض مردم حلب به بمبارانهاى وحشیانه غیرنظامیان
اصابت یك خودرو و كشته شدن سه سرنشین آن در حلب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر