جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آبان ۲۸, جمعه

نوشته‌ای از زندانی سیاسی، آتنا دائمی مدافع حقوق کودکان کار

لينك به منبع:
آتنا دائمی

آتنا دائمی


زندانی سیاسی آتنا دائمی، مدافع حقوق کودکان کار  طی نوشته‌یی آورده است:
”ممنوع الخروجم -اعتراض دارم -شکایت دارم
نه دستور به قتل زهرا کاظمی داده‌ام
نه دستور به ضرب ‌و شتم و کشته شدن سه تن در کهریزک
نه در اختلاس و گم شدن پرونده‌ها در تأمین اجتماعی نقش داشتم و نه قاضی بوده‌ام که هزاران نفر را در بی‌عدالتی به حبس و اعدام محکوم کنم!

من به اعدام اعتراض کردم، به کشتار در کوبانی و سوریه اعتراض کردم، به رهبر جنایات 'کهریزک' را یادآوری کردم، من به هفت سال زندان محکومم اما 'قاضی مرتضوی' به چند ضربه شلاق که 'کی زده و کی خورده؟! '
من نه قاری قرآن بودم و نه متجاوز اما شانزده ماه در زندان بودم تا بازجویی شوم، تا دادگاهی شوم و پرونده‌ام خیلی زود پیگیری شد، محکومم به هفت سال حبس و من ممنوع الخروجم!

امثال مرتضوی و طوسی راحت از کشور خارج می‌شوند اما من اگر به هر دلیلی قصد خروج از کشور داشته باشم باید پانصد و پنجاه میلیون وثیقه‌ام را امثال 'قاضی n کسی و در جیب چه کسی برود نمیدانم!
اما من ممنوع الخروجم نتوانستم در این مورد خاص سکوت کنم.
ممنوع الخروج ها شما هم اعتراض کنید به این همه بی‌عدالتی!

آتنا دائمی

لازم به ذکر است آتنا دائمی بر اساس رأی دادگاه ارتجاع به 'اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس و به اتهام توهین به خامنه‌ای به ۲ سال زندان' محکوم شده است. این زندانی در 19مهر سال93 بازداشت و در دادگاه بدوی به ۱۴ سال زندان محکوم شده بود. وی پس از دستگیری در سال93 به مدت دو ماه در سلول انفرادی بند 2 الف سپاه به‌سر می‌برد.
وی در بهمن 1394 با قید وثیقه 700 میلیون تومانی، تا صدور حكم قطعی، موقتا از زندان آزاد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر